Babam yasındakı adam beni yemege cagırıyor sizce normal mi?

Arkadaşlar iş yerine yeni bi abi geldi 50 yaşlarında sabahları aynı yerden servise biniyoruz sabah çay içmeye gel bana dedi ben de kötü niyetle düşünmek istemedim yok abi falan dedim geçiştirdim neyse geçen gün de işten çıktık eve gidiyoruz gel yemek yiyelim ben de dedi yok abi dememe rağmen hadi kız gel ben ısmarlıyıcam gibi şeyler söyledi hızlıca evime gitmeye başladım arkamdan kız beni bekle yavaş ol diye bağırmaya başladı çok korktum o an ne yapacağımı bilemedim kalakaldım resmen çünkü kendisi babam yaşında ben 19 yaşındayım yani kötü düşünmek istemedim ama amacı belli her sabah beni servise binerken gördüğünü söyledi sapık mıdır nedir aşırı sinirim bozuldu sizce müdürümle konuşmalı mıyım bu durumu çünkü rahatsız oluyorum sizce babam yaşındaki birinin beni evine çağırması normal mi?
Babam yasındakı adam beni yemege cagırıyor sizce normal mi?
Cevapla