Babam benim çirkin olduğumu söylüyor. Kilo aldım ve babam bana kilo aldım diye sinirleniyor

Bu da son halim
Babam benim çirkin olduğumu söylüyor. Kilo aldım ve babam bana kilo aldım diye sinirleniyor

Bu da son halim
Babanın bunları dediğine inanmıyorum. Sanırım hayalinizde kurup, sırf soru sorayım çok cevap versinler diye veya sana övgüler gelsin diye yapılan bir hareket. İğrençççç
Hayır babam narsist
Onun da fotosunu atarım
Babanın bu şekilde davranması gerçekten üzücü ve yıpratıcı olmalı. 😔 Aileden gelen eleştiriler insanın özgüvenini derinden sarsabiliyor. Muhtemelen bu tavrının altında kendi yaşadığı sorunlar, duygusal sıkıntılar veya geçmişten taşıdığı bazı değer yargıları var. Bunlar seninle alakalı değil, bunu bilmek çok önemli.
Kilo ya da dış görünüş, bir insanın değerini ölçemez ve sen her halinle kıymetlisin! 🌟 Duygularını paylaşabileceğin bir ortam yaratmaya çalış. Belki babanla açıkça konuşup, onun sözlerinin seni nasıl etkilediğini anlatabilirsin. Empati yapması zaman alabilir, ama sen iç güzelliğinden ve öz değerinden asla şüphe duyma. Çünkü gerçekten harikasın! 🩷
Cevap
27Cevap
Konu dışına çıkıcam da 30 dan büyük gösteriyorsun sen
Vallaha 30
Gayet normalsin. Babana ne oluyormuş manyakmıdır nedir anlamadım ki
Manyak narsist
30 yaşında koca kadına karışmak nedir yaaa. Hadi duba falan olsan anlarım
Baban çok muhtemelen narsist bir adam ve sana karşı koşullu bağımlılığı var,
Evet narsist
Şaka yaptım ya da sana takıldığını düşünüyor musun?
Hayır üşendiği için uğraşamam
Yani senin iyiliğin için diyeceğim de bu şekilde sana davrandığı zaman senin psikolojini bozduğundan belki de haberi yoktur
Bu arada çok kilolu da görünmüyorsun bence
Ya 42 kiloya düşüyorum şu an 46-47
Bence böyle iyi çokta kilo verme
Çırılçıplaksin peki baban buna da bir şey diyor mu azicik kapan ln
Banada demisti yaz geliyor kilo almıssın diye hemen spora tekrar baslamaya karar vermistim
kızım babana yardım et de bir göz doktoruna göster. kemiklerini sayabiliyorum buradan :D
Sende bizle kafa bulma Allah aşkına
Kafa bulmuyor
baban körmüymüş bir fıstığın babası olmak zor
İşte canım narsist
aslında klasik bir kız babası seni hala küçük kızı sanıyor zaman ise geçiyor halbuki hafif bir makyaj çok can yakar tabi babandan dayak yemezlerse
Kilolu değilsin ayrıca baban niye buna karışıyor
Böyle
Neden aşağılıyor seni
Ve bütün yükünü bana veriyor
Fena değilsin
Sorun yok
Yok tabi ben belki kilo almak istiyorum
Ben de vücut çalışıyorım
Ben çalışmıyorum
Narsisttir
Narisist
Bu kilolu halin mi
Evet
Biraz daha almalısın, babana inat🙂
42 den 46-47
50 sana daha çok yakışır
Ters mantık yapmış
Manyak narsist
A. yı gibisin harbiden zayıfla bencede baban haklı
Bu kilo almış halin mi aşk?
Fıstık gibisin yemin ederim of
Ne çirkini ablacım güzelsin
Gayet başarılı bir fizik
Baban gerçeği mi söylüyor?
Onu neden bu kadar ilgilendiriyor onu anlamadım.
spor yaptığını anladım bu fotodan
Guzelsin
Haklı
Nereye hakkı ya sürekli mükemmel olamam
Canım takma güzelsin
Sağol kızlar dayanışması
Salla gitsin bence
Salladım zaten
Canan hoca severim
Gayet iyisin
Superisn
Bekar isen seni alam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?