Baldızım bizde yaşamaya başladı, sizce ne yapmalıyım?

Babası ile konuşmaya çekindiği için bizde kalıyor 4 aydır. Kabak tadı vermeye başladı. Evde onun yüzünden rahat hareket edemez oldum. Sohbeti de sıfır. Odaya giriyor sadece işe gideceği zaman çıkıyor. Onun kaldığı odada benim çiçeklerim var. İlgilenemez oldum çiçeklerimle 4 aydır. Kovacam artık o noktaya geldim. İnsanda azıcık utanma olur ayıptır ya. 1 2 gün anlarım da 4 aydır kalıyor. İnsan ilişkileri sıfır. Babası annesi gelir, çıkıp yanlarında bile oturmaz. Tam bir mal kendisi. Sizce bu durumda ben ne yapayım evden onu nasıl göndereyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Beni anlayan insanların olması mutlu etti beni. İçimi dökmek az da olsa rahatlattı beni
Baldızım bizde yaşamaya başladı, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla