Kaynanasının evinde yaşayan var mı herşeyimiz çok farklı ben ne yapmalıyım?

Kısaca özet geçicem 3 senelik evliyiz ilk başta hayatımız çok güzeldi ayrı evimiz barkımız düzenimiz vardı ailelerden uzaktaydık sonra işlerimiz bozuldu biyerde düzen tutturamadık bu süreçte eşimin ailesi ile küstük konusmuyorduk sonra eşim ailesinin yanına gitti barıştı iş buldu orada bende kendi ailemin yanındayım 3 aydan beri şimdi eşimin ailesinin yanına bende gitcem ya ailesiyle aramızı düzeltiriz birlikte yaşamaya ayak uydurrum falan ama korktuğum şeyler var ben kalabalık aileye alışkın değilim onlar kalabalık mesela ben oruç tutmuyorum onlarda çocuklar bile tutuyor makinaya çamaşır atmak bile sıkıntı iç çamaşırlarımı falan nasıl yikiycam ayrı yikasam olmaz annesine yikatsam olmaz tuvalete gitmek bile sıkıntı aklıma takılan çok şey var ailesiyle aramı düzeltmek istiyorum ama ne yapcamı bilmiyorum 2-3 ay birlikte yasiycaz ama sizce nasıl davranmalı ne yapmalıyım birlikte yaşayan varsa tavsiye verin

Kaynanasının evinde yaşayan var mı herşeyimiz çok farklı ben ne yapmalıyım?
Cevapla