AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
320Cevap
Şimdi sormuşsun soruyu cevabını dinliceksin.
Karşı cinsim ise göz ve özellikle dudak arada göğüs ve bacaklar.
Erkek olursa genellikle başka birşeyle ilgileniyorumdur ama dinlerim orda sıkıntı yok :)
Gözüne bakarım kendimi o gözde görürüm. Ayna gibi.
Yarış koçum derdi, rakibinin motoruna değil gözüne bak ne olacağını görürsün demişti. Daha o kadar tecrübeye ulaşamasamda yavaş yavaş seçebiliyorum rakibimi :)
Gözlerine bakıyorum konuşurken ama karşıma gecipte dekolte sergileyen kızların dekoltelerine gözüm kayıyor dogal olarak. Resmen işkence gibi o anda gözlerine bakıpta konuşmak insanın aklına bir sürü sey geliyo. Tövbe bismillah
Neresi guzelse orasi dikmatimi ceker oraya bakarim) Bende gozlere bakarak konusmayi severim amma bazen utaniirm)
Uzun süre gözlerine bakarım ve gözlerimi dudaklarına kaydırırım
ben iç organlarına bakarım. böbrekleri nasıl karaciğeri iyimi barsakları falan. önemli olan iç güzelliğidir.:)
Gözlerine bakıyorum.
Hoşlandığım biriyse bazen dudaklarına bakıyorum :d
göz teması kurarım ama sürekli bakamam arada bir ister istemez gözlerimi kaçırırım.
Biraz garip ama ben bildiğin gözle dudaklar arasında gidiyorum :D konuşurken dudaklarına dinlerken gözlerine bakıyorum :D
bende gözünün içiine bakamam, ama konuşurken konuyla ilgili yorumlar sorular sorarım ki muhabbetini dinlediğimi algılasın diye :D
Gözlerine bakarım, eğer karşımdaki insan gözlerime bakmıyorsa beni dinlemediğini düşünüyorum :D Göz teması önemli bence
konusurken bunlarımı düşünüyorsunuz ya neresine bakmalıyım diye ayrıca o kimle konustugunada baglı ve bir reflekstir bence kimse şunla konusurken surasına bakayım diye bir plan yapmaz
Erkek arkadaslarimla kinusurken suratina bakarim ama bayanlarla konusurken dudaklarina bakiyorum cok etkileniyorlar :)
hiç de bile etkilemiyor bence etkilemek istiyorsan gözlerine bak anlamlı anlamlı:P
Yaa demesenee oyle calisiyo iste :'(
valla ben kendi adıma konuştum kardeş diğerlerini bilemem..
Valla en cok neresi dikkat cekiyorsa orasina bakiyorum
Gözlerine bakamam ben utangaçlıktan bunun dinlememeyle alakası yok hele kızdan hoşlanıyorsam imkansız.
Aynen bir de dinlemiyor galan diyenler olmuş yazik insanlarin oğrencegi çok şey var
Gozlerine bakarim sonucta insan. G. t. une bakarak konusacak degilim.
sağ gözüne mi baksam sol gözüne mi diye deli sorular kafamda dolaşıyor
Kesinlikle:Dd
Dişleri çok dikkatimi çeker benim dişlerine bakarım çoğunlukla
Tabi ki gözlerine bakarım ancak dekolte varsa zaman zaman oraya kayabilir :P
Erkekler yüzüme baktığında ben utanıp yüz çeviriyorum, kızarıyorum. O yüzden ben bir erkeğin yüzüne bakamam.
Kızlarda çok dikkatli incelerlerse beni rahatsız olup yüz çeviririm. O yüzden ben kızlarla konuşurken genelde gözlerin üstüne bakarım.
Gözlerine bakamıyorum pek bir insanın, o yüzden odaklandığım yer genellikle dudak olur.
Ben kulak memelerine bakıyorum şaşı zannetsinler diye. Öyşe manyaklıklarım var.
ben hıc kımsenın gözlerıne bakarak konusamam agzına bakarım yanı ya da ellerıne falan :)
Gozlerine ve dudaklarina. Eğer cok mimik ve jest kullaniyorsa onlarada bakarim tabi...
gözlerine bakarım ve ellerine beden dili de önemlidir :)
konusan bnsem gøzlerine, konusan karsimdaki ise dudaklarina bakarim.. dinlenmedgmi farkttgm anda konusmami keserim v devam etmem..
Gözlerine kim olursa olsun dost yüze düşman ayağa bakarmış zaten. :))
nıtelıklı bı konusmacı ve dınleyıcı olmak ıcın göz teması kurmak onemlıdır
birilerini dinlerken bana anlatmıyorda olsa ya gözlerine veya jest ve mimiklerine bakarım genelde
Konuya göre değişir bayıyosa beni bulutları bile saymaya çalışırım ama konu iyiyse önemliyse gözlerine bakarım.
GENELLİKLE GÖZLERİNE.. BAYANSA VE GÜZELSE TAAA EN DERİNİNE , YANİ GÖZÜNÜN...
Bir çocukla konuşurken bile gözlerine bakacaksın cocuk dinlendiğini, önemsendiğini hissetsin. Ve biz yetişkin insanlar içinde aynı durum geçerli.
Gözlerine..
Yurtdışında yaşıyorum burada konuşurken karşı tarafın gözlerine bakmamak saygısızlık olarak algılanıyor.
Direk göz bebeklerine bakarım hem fesat soruyosun hemde gider yapıyor sun.
gözlerine bakarım tabiiki :) aynı sekilde ben konusurken gözlerime bakmadıklarında dinlemiyorsun deyip konusmayı keseriim:))
gözlerine bakmak muhim
ayni dili konustugumuzu anlamak icin
burunla gozlerın oradakı bosluga ama bazen dudaklarına bakıyorum cunku dıslerını gormem lazım bndekı bıraz takıntı aslında dıslerı temız ve duzgun olucak:D
gözlerine bakmadan konuşamam eğer o benim gözlerime bakmıyorsa dinlemediğinin bir göstergesidir hatta biri benimle konuşurken gözlerime bakmıyorsa bana bakarak konuş derim çok sinir bozucu bir durum
Gözüne bakarak konuşurum. Çok iyiyimdir. Kısa öz konuşurum bir konuda. o baksın bakmasın beni bağlamaz sözlerim keskin ve samimidir düşünmem incitirmi diye. Soru sorarsa cevap alır.
Bu şartlara ve içeriğe göre farklılık gösterir, biri diğerinden üstün değildir, kimi zaman gözlere kimi zaman dudaklar bazen boşluğa bakılır ne anlam yüklemek istedine bağlı
ben gözlerinin içine bakarım bazen sert bazen yumuşak ama tanımadığım biriyle konuşurken kaşlarım biraz çatıktır ve sert konuşurum ama gözlerime bakmazsa bnde anlatmam
Gözlerine bakarım. Bakmadan konuşamam veya dikkatli dinleyemem
Kiz ya da erkek farketmiyo gozlere bakamiyorum konusurken agzina bakarin genellikle
Cogunlukla gozlerine bakarım ama karsıdaki kisi rahatsız olmasın diye etrafıda incelerim arada ☺
Dinlenmek istiyorsam gözlerine bakarım. Ben konuşurken benim gözlerime bakmayanlara gıcık olurum.
ben sabit bir yere bakamam yüzüne bakıyorum o yüzden bu yuzden hep gözlerin titriyor derler :D
Güven vermek amaçlı iletişim kitabalarında gözlerine bakın derler.. Dogru iletişim tarzı budur
Göz teması kurarım ama karsimdaki erkekse çok göz göze gelemem bakamam neden bilmiyorum
Hahahhah aynı ben göz göze gelmezsek dinlenmedeğim kanısına varıp bozuluyorum ah ah ne yapacağız
Ben konuşurken gözlerine o konuşurken biraz dişlerine
Goz temasi karsindakini dinlediginin gostergesidir. Gozelre bakarm
Göz temasını sevmem, o nedenden dolayı kaşlarının hemen üstüne bakarım. O zaman gözlerine bakmış gibi oluyorsun en azından. Saygı önemlidir
gözlerine bakarım eğer cok rahatsız oluyorsam cevreme baakarım bir kaç saniyeliğine. cok utangac bir yapım var sanırım
Tanidigim samimi oldugum biriyse goz temasi kurarim. Ama oyle degilse yuzune bakmam oyle etrafa falan bakarim, pisligimdir de biraz..
Yani konuşuyorsak göz göze olmalıyız tabii ki böylece dediklerini dinlemiş olduğumuzu da göstermiş oluruz diğer türlü hoş karşılanmaz
Bayansa ve mini etek giydiyse arada sırada gözler ister istemez aşağı kayıyor o da zaten onu benim bakmam için giyiyor kafir...
gözlerine bakarım da sürekli bakınca garipsiyorum. neresi denk gelirse oraya bakarım ara ara kısa periyotlarla gözlerine bakarım dinlediğimi belirten eee haaa valla mı gibi şeyler söylerim :D
Bir insan bir insanın gözüne 6 saniyeden fazla bakıyorsa ya sevişmek için ya da ödürmek içinidir. İnşallah bizm bakkal rıfkı beni öldürmek istiyordur :D
YA herskes Göz demiş Arkadaş.. dudağa kaşa Suratında ne varsa bakarım ben.. NASıl Göz Optiğiniz varmış
sadece Göze Bakan
Romeo-julyet ler sizi...
Gözlerine bakarım.. çok uzun süre baktıysam da dudaklarına indiririm bakışlarımı kısa süreliğine..