Arkadaşlar merhaba :) Erkek kardeşime nasıl davranmalıyım?

Erkek kardeşim 13 yaşında. Ergenlik çağında. Ben ise 19 yaşındayım. Aramızın pek iyi olduğu söylenemez ama o büyüdükçe eskiye göre daha iyi anlaşıyor gibiyiz. Her neyse :) Ergenlik çağındaki erkek kardeşe nasıl davranılmalı? Mesela geçenlerde bir kızla konuşmasını yakaladım onunla uğraşırken söyledim hafif dalga gecer gibi. Arkadaşım öyle yapma gururunu incitirsin felan dedi bende artık yapmıyorum. Dikkat ediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı odada kalıyoruz.
Arkadaşlar merhaba :) Erkek kardeşime nasıl davranmalıyım?
Cevapla