Yolda yürüyorsunuz ve bir erkek sokak ortasında karısını darp ediyor. Bu durumda müdahale eder miydiniz? Malum Kadir Şeker olayından sonra birçok insan müdahale etmeye imtina ediyor artık. Peki siz ne yapardınız?
Görmemezlikten gelir yoluma devam ederim.
Araya girmem ancak polisi ararım.
Araya girip adamı uzaklaştırmaya çalışırım.
Adama fiziksel saldırıda bulunurum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sokak ortasında eşini darp eden bir adama müdahale eder miydiniz?
Çok arada bir durum müdahale etsen kadın kocasını savunursa sen haksız çıkacaksın kocam değil mi döver de sever de tarzı konuşmalar ile karşılaşacaksın ben müdahale ederim sanırım fiziksel şiddet uygulamasam da sözlü olarak sert şekilde uyarırım ayırmaya çalışırım polis vesaire
Hayır etmezdim, kadınlara güvenim sıfır, kimi bu durumdan zevk alıyor, hatta bu tip bir sürü insanla konuştum, ezilmek hoşlarına gidiyor, araya girersek suçlu oluruz, herkes kendi seçimlerini kendi yapıyor kendi sonuçlarına da katlanmak zorunda diye düşünüyorum sonuçta evli insanlar gününü kurtardık diyelim sonra ki günler peki? Ama birinin bir kediye bağırdığını görürsem onu oracıkta asarım.
spordan arkadaşlarla böyle bir olaya şahit olduk adamı aramıza aldık güzelce paketledik polis geldi :D kadın bizden şikayetçi oldu kocamı dövdüler diye halbuki çığlık atıyordu kurtarın diye... şimdi bu olaydan sonra ne yapmalı?
Burası Türkiye müdahale ettim diye ceza bile yiyebilirim cidden şaşırmam ama ben vicdanlı bir insanım ve yanı başımda bir kadını darp etmesine izin veremem o yüzden elbetteki müdahale ederim sonuç ne olursa olsun.
Öyle olursa devletin ak sk Ulan burada iyilik Ediyor sun kadını darptan kurtarıyor sun buda suç ise ben böyle suçun yani başımızda da ki devlet rezil ötesi zaten nefret ediyorum
Türkiye Güzelim Toprağımızi Kirlettiler bozdular Şeref yoksunlari ve devlet Hani Adalet var ya Türkiye de işte yazıyor Adalet sarayı Behzat ç dizisini biliyor musun Behzat Amir Geçerken Adalet sarayın görüyor Görünce adaletini sk diyor dizi bu Ama adam çok doğru söyledi Adalet denen bir halt yok Türkiye de sözde öyle lafta yani Kadın masum birisi darp edilir Cinayet işlenir suçsuz yere kadına kıza tecavüz edilir devlet serbest Bırakır böyle mi olacaktı o masumlara yapılan Şerefsizlik hiç mi Hakketiği cezayı bulmayacak Allah'ın belası devlet utanıyorum böyle yerde olduğuma Başımızdan def olup gitmesi gerekiyor bu devletin yerine Adalet sistemini isleten tecavüz darp idam ağır cezalar gelmesi gerekiyor
Yani cidden o kadar çok şey değişmeli ki anlatamam. Ülkede zaten bu kadar suç olmasının en büyük nedeni zaten olmayan bu adalet sistemi. Yani bilmiyorum cidden umudum yok düzelir mi falan bilmiyorum ama umarım bir gün düzeldiğini görürüz ama diğer türlü gerçekten daha fazla can gereksiz yere yanacak bu ülkede maalesef
Kardeşim ben sana şunu Söyleyim artık varya gerçekten bıktım bu rezillikleri Şerefsizlikleri görmekten haberin yarıdan çoğu Cinayet Darp tecavüz Ulan bazen diyorum ki hayvanlar daha akıllı insan da akıl ama kullanmayı bilmiyor cahil Cehalet çok var yaptıkları doğru bir şey sanıyor keyif alıyorlar ak çocukları umarim düzelir artık masumlar olmesin tecavüz olmasın olursa Şerefsizler işi bitirilsin lanet olsun bu devlete
Yaa hayvanlar dedin ya bunlar artık o kadar şey olmuş ki hayvana bile tecavüz edenler var ki gerçekten iğrenç. Cidden bunlara hadım lazım hatta işkenceyle. Haberler konusuna girmiyorum ki bıraktım bile izlemeyi çünkü gerçekten kaldıramıyorum. Bir şeyler değişse bir umut ama bakalım...
Aynen kardeşim Ben Hele hiç İzlemiyorum haber çünkü izleyince devrelerimi Yakıyor Şerefizler Bunlar insan Değiller Allah'tan korkulari yok allahtan korkusu olan yapmaz ulan artık öyle noktaya geliyorum ki seri katil olup bu itleri teker teker islerini bitirmek geliyor içimden ya sabir diyorum
Vallahi siyasilerden nefret ediyorum. Bir de dine sığınıyorlar ya daha bir iğrenme geliyor. Allah Allah derler ama hiçbirinde Allah korkusu olmaz bunların. Adam bir ülkeyi sattı her parçasını ve halan uyuyan o kadar insan var ki gerçekten pes diyorum ve onların gerçekten hakkı bu ama olan bize de oluyor onlar yüzünden.
Araya girsem gücüm yetmez zaten bunu yapmak mantıklı değil bıçağı falan olabilir arada ben kaynarım Zaten gücü yeten de girmesin araya kadir şeker olayını herkes biliyo Görmezden gelip yola devam etmek de insanlık değil bu olayın benzerini yaşadım siz de yaşayabilirsiniz ölseniz yanınızdan geçip giderler O yüzden polisi aramak en iyisi..
kafanızı çevirip geçin ya müdahale etsen dayak yiyen kadın bu sefer kocam benim o döver de sever de gibisinden sinir zıplatıcı cümleler söylüyor karakolda şikayetçi olmuyor, adam karısını yaralasa ceza almadan çıkıp gidiyor sen döven adamı yaralasan bu sefer adalet sana hoop kardeşim sen karısını öldürmeye calısan adama niye engel oluyon deyip ceza veriyo. Uğrasılmaz yani kısacası
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Suç Olmasa O Şerefsizin Arkasından gelir Bıçağı Saplardim en azından kadın eziyet böyle it kocadan kurtulur Ulan Kadına şiddet uygulayan Pislik herifler Amacınız ne sizin onlari zayıf olduğu için mi şiddet uyguluyor sunuz yanılıyor sunuz Kadınlar zayıf değildir böyle devam ederse Cinayete kurban gidersiniz masumlara dokunmayın onun da Sabri var
Müdahale eder, sadece siddete engel olmaya calisirdim, bu tabi siddete siddetle degil, sakinlestirerek, ikna ederek. Bazilarinin yaptigi gibi, aaa, kadina siddet, kocaya girismezdim, cünkü o duruma nasil düstüler bilmiyorum.
O anki ruh halime bağlı ama büyük oranda olayın büyümesini engellemeye çalışırdım. Her ikisi için ağır sonuçları olacağı iyilik dolu ses tonu işe uyarırıdım. Şiddet halindeyse ayırırdım.