AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
Ülkem gibisi yok
Alıştığım yer güzel diğer yerlere alışamam
Imkanim var zaten
İtalya ya da Amerika
1saniue bile durmam
Evet ama nereye?
Direk kanada
Arkama bile bakmam.
Giderim muhtemelen.
Bir süreliğine evet
Ukrayna ya giderdim orada ki kadınlar mükemmel
Gezi amaçlı giderim sadece
Var ama gitmiyorım
Evet giderim ya
Hayır, gitmezdim
hayir gitmem
evet kesinlikle
Hayır
Gideceğim yakında temelli
Dilim olsa gitmiştim
HAyır
Hollanda diyorum
Durmam bile
Hiç beklemezdim bile
Evet, kaçardım...
yok bea
Koşa koşaa
Aslaaa gitmezdimm. Avrupada ne b*k var sanki.
ironi?
Yoo gercek? Valla gitmem
gitmem demeni anlarım da b*k var sanki demen :D
türkiyede bir şey almaya kalkışıyorsun bilmem ne kaç tl
kendi vatandaşına köpek muamelesi yapan bir ülkede kalmak saçma geliyor bana ama neyse kendi tercihin
Kopek muamelesi? Hangi akil mantik var sizde acaba? Neyseh sizin gibileri aslinda gitmesi gerek. Duyanda dicek avrupa bedava. Sanki hersey cok ucuz orada. orada affedersin essek gibi calisiyorlar. Bence sukret burada rahatiz
tartışmıcam seninle çürümeye mahkumsunuz acımıyorum :D
elektirik faturalarına kaç tl vermiş baban söyle 700 800 tl gitmiştir herhalde
Hahahahahahahahaahahhah sadeceee guluyorummmmm.. Aynennn sizin gibilerle tartisilmaaazzz dogruuuuu afferimmm
HE canimm he hadii yuruu. Avrupaa bedava git te goreyimm. G*tunn yemezz orada kalmayiii haydi..
eşek gibi çalışıyorlarmış türkiye de eşek gibi çalışıyor millet bir yere bile gidemiyorlar tatil yapmak için asgari ücret alan insan evinin ihtiyaclarına gidiyor elektiridir suyudur doğalgazıdır falani filani para kalmıyor ztn sen neyin şükretmesinden bahsediyorsun birde gençsin cahil teyzeler gibi konuşuyorsun neyse senin gibilerini senin gibileri anlar daha muhatap olmayacağım
allahimmmmmm sukursuzsunuz iste.. Okadar maas aliyonuz halen agliyonuz ya Helal olsun be.. Avrupada kac aliyorlar saniyorsunn.. Duyanda dicek onlar zengin. Hangi mantigin var halen bilmiyorum ama mantigin Yokkkkkk :) :) Rabbim size akil fikir versinn nediyeyimmm
Sanki onlarin elektrigi suyu buyu yok canimm, onlar bedavaya oturuyor sanki.. Sende az ye ic gez. para biriktir git tatile hangi chennemin dibine gitmek istiyorsannn
ya canımın ici alsak ne olur rakam yüksek gözüküyor ama alım gücümüz yok ülkenin halini sende biliyorsun
neyse ne diyim sana kötü bir kelime ettiysem özür dilerim iyi günler hanfendi
gayett iyii canisii sen merak etme.. Turkiyeme kurbann olurummmm benn.. Eger memnun degilsen cik git. Turkiyemin senin gibilerine ihtiyacii yoookkk haydiiinnn. Sonrada gelip demeyinki biz turkuzzz :( coook uzucu durummm
tartışmayalım hiç kalp kırmaya gerek yok
imkanım olsa giderdim neyse
ayyyy insallahh olurda gidersinn beeeee
avrupaa batiyooo haberinizzz yook anammm
avrupa batıyorsa biz hiç yaşamıyoruz canısı :D
neyse valla sal ya :D
gözünü sevim sal zxczxc
haahhaahahahahahahaha tamammm sen batmissinnn haydinnn Allah kurtarsin dicemdee bosveer baaaaaaatttt
tamam Allah da sana doğru yolu göstersin amin
Aminn aminn senn hiiiiiccc merak etme ben dogru yoldayimm. Sen yolunu sasirmada kuzucukk :)
hey Allahım ya :D
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Avrupa da ne var anlatayım sana örnek ben şimdi İngiltere de yaşıyorum bir insanlık var saygı var para var huzur var insan hakları var kadına çocuğa hayvana eziyet yok saygı var insan olduğunu anlıyorsun ve hakların olduğunu biliyorsun ve hakkını alıyorsun saymakla bitmez yaşamak lazım
@Rüzgar6060 iste sizin gibileri oyle cook guzelmis gibi anlatiyor.. Olm bende yasadim dogdum buyudum avrupada ama sandiginiz gibi degil! Fabrikalarda surunuyorsun resmen! Ozgurluk var diyorlar ama yok!! Basortuye ikadar karsilarki.. Neyse yaa sizin gibilerle konusulmaz bu konular cunku siz kapali kutusunuz
Sen gerçekten cahilsin ya lütfen yapma benim anlattıklarımdan fazlası var sen dünyaya at gözlüğü takmış bakıyorsun burada kimse baş örtüsü sorgulamıyor hertürlü işe girme imkanın var hakların var mantıklı ol sen yaşamamış görmemişin aç gözünü etin kilosu 7lira yanlış anlaşılmasın haftalık bin paunt alıyorum TL ya çevirince aylık 72 bin küsür yapıyor cahil cahil konuşma seni evden çıkarmamışlar belli
@Rüzgar6060 Ayy canimsinn bos konusma cidden🥲 Aciyorummmm sanaaaaa.. otur agla bebiss😂😂😂 Ben ne yasadigimi gayet iyi biliyorum. Ha ve buarada o aldigin maasi turkiyede degil sizin orada kullaniyorsun canisi🤨 Bosuna cevirme yapma
burada fazlasıyla yetiyor artıyor ben örnek verdim buradaki yaşam Türkiye den ucuz sen hangi ülkede doğdun yaşadın bebiş aglayacak olan sensin bence ben bildiğin cennnet burası ve burada yaşıyorum sen belli pişman olmuşsun ben sana acırım Türkiye deki haline bilmediğin ülkeleri kötüleme senin gibiler diyor Türkiye cennet neden bilmiyormusun çünkü başka ülke görmemişler gel İngiltere ye cenneti gör ve gelmek isteyene cahilce müdale etme imkanı olan gelsin gelene elimden geleni de yaparım
@Rüzgar6060 kardeşim kime ne anlatıyorsun kendi biliğini yapıyorlar yorma kendini :D
boş duvara konuşuyorsun şu an :D :D
Aynen öyle NATO mermer NATO kafa insanları bilinçsizce yönlendirmesin amaç kardeşim
@Rüzgar6060 Hhahahahaahahaha aynennn bos duvaraa konusuyorumm sizin gibi cahiller anca cahill kalirrr sikintii yokkkkkk
Belli kimin cahil olduğu ve kimin nerde ne seviyede olduğu üzüldüm senin adına çıkar at gözlüğü nü
@Rüzgar6060 ooyy kiyamamm uzulme kendine canisii😂😂😂
Gidicek kadar param var ama gitmeyeceğim
18 yaşındayım şirketin başına geçeceğim
Gitmezdim
hayir gitmezdim
evet giderdim
Hayır
Hemen
Gitmem
Bir an bile durmam
Giderdim
Giden gitsin.
gitme imkanın olsa ilk sen gidersin :D
Yok siz gidin de ülke biraz rahatlasın.
tayyipi yollamadan gitmeye niyetim yok bacım
şu hükemeti başımızdan bir atalım da ozaman bakarız :)
Evt giderdim
Cennet bırakılır mı
Gitmem
Yurdumdan ayrılmam.
İşim güzel gitmem
Yaşanmıyor