Kapalıyım, açık arkadaşlarımın yanında kendimi geri planda hissediyorum. Haksız mıyım?

Kapaliyim ama acik knklarimla kendimi geri planda hisediyorum bazen iclerinde bana bakan oluyor her ne kadar arkadaslarim acik olsaada. o yuzden genelde kapali arkadas edinmeye calisiyorum acik mi kaapali guzel olsa bile acik her sekil daha dikkat ceker gibime geliyor? sizcede oyle mii? kapalilar ne kadar guzel olursa olsun ilk acik kizlar mi dikaat ceker?
Kapalıyım, açık arkadaşlarımın yanında kendimi geri planda hissediyorum. Haksız mıyım?
Cevapla