Arkadaslar ben sümüğümü kücüklüğümden berı yıyorum bırakamıyorum nasıl vazgecebılırım bundan alıskanlık halıne geldıı !!! dalga gecmeyın ben cıddıyım?

Arkadaslar ben sümüğümü kücüklüğümden berı yıyorum bırakamıyorum nasıl vazgecebılırım bundan alıskanlık halıne geldıı !!! dalga gecmeyın ben cıddıyım..
Güncellemeler
+1 yıl
otobuste yolda farkında olmadan elm burnuma gıdıyor ve ardından ağzıma kendıme hakım olamıyorum rezıl oluyorum kendımden nefret edıyorum :((
Arkadaslar ben sümüğümü kücüklüğümden berı yıyorum bırakamıyorum nasıl vazgecebılırım bundan alıskanlık halıne geldıı !!! dalga gecmeyın ben cıddıyım?
Cevapla