AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
Zor zamanda yanında olmuyacaksan niye evlendinki iş bulabiliyorsan çalış bunda ne var
Demekki aşk sevgi bir yere kadar, paran kadar sevilirsin. İyi günde her kadın iyidir
Boşanmalısın bence. Çünkü insan evladı bir kadınla evlenmek herkesin hakkı. Kocanın şansı ilkinde gülmemiş, belki 2. evliliğinde karakterli bir kadın tercih eder.
hep iyi dostumusunuz arkadaş kötü zamanda insan kocasına destek olur yanında olur
çocuk yokmuş git a101 BİM şok veya her hangi bi mağzada çalış çalışmanın ayıbı olmaz! beraber birlik olun bu işin üstesinden gelecez diyerek hareket edin
boşanma çalışma azmi olan adam zaten toparlayacaktır destekçi olmalısın
Sonuna kadar sen bu adamın yanında olmak için imza atmadınmı
O koca ssna fazla gelir. Senin gibi bir nankörün yapacağı boşanmak.
Normalde iyi günde kötü günde diye söz verilir ama sen istisnasın demek. d
hani hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü gündeydi alkıslar sana
Demekki onunla parası için evlenmişsin para bitince evliliğin de bitecektir.
Çok doğru bir karı seçimi yapmış adam, mevla herkese böyle karı nasip etsin asdf
o sana çalış dememeli. sende onu maddi sebepler dolayısıyla boşamamalısın
Boşan da rahatlasın adam. Bir beladan kurtulmuş olur
Erkeği sponsor olarak gören bir kan emici daha. Bu ülkede kadınlardan insanlık beklenmez.
İşsiz kaldı diye kolaylıkla gözden çıkarabileceğin adamı hiç sevmemişsin demekki boşan bence adama yük olma
evlenırken ıyı gunde kotu gunde hastalıkta saglıkta dıye bırbırınıze soz verıyorsunuz adam zaten batmıs onun ustune bırde sen boyle yaparsan adam haklı ama evde huzur yoksa sureklı kavga edıyosanız bosanın cunku bu sekılde hayat gecmez ıskence olur
Ne saçmalıyosun sen ya işsiz diye ayrılamk mı olur. Seviyosan işsizde seversin bikere yani
zor gunde onu neden yalniz birakiyorsun? neden bosanmak istiyorsun.. sen hasta olsaydin o seni birakirmiydi? iflas etmek evsiz barksiz ekmeksiz assiz kalmak demek degildir. iyi gunde varsan kotu gundede var olmalisin..
bencede boşan ziraa adamı haketmiyosun parası varken iyiydide şimdi mi kötü oldu?
Ama sabretsen belki düzeltecek belki daha da zengin olacak bence biraz daha sık dişini
Çocuk yoksa boşan diyeceğim de yinede ben karışmayım
Bundan dolayı adamı boşicaksan eziksin. Git sende çalış eşine destek ol hep onun sırtından mı grçiniceksin sen iyi misin
Sen de çalışmayı dene diyicem ama sen para için evlenmişsin
Byle kadınlar yüzünden işte biz erkeklerde kadınları tek gecelik olarak görüyor ve sevmiyoruz byle kadınlarda erkeklerde aşkı sevgiyi hak etmiyor sadece para verip becerilmeyi hak ediyor
İnsanın senin gibi karısı olacağına 7 duvel düşmanı olsun. Yazıklar olsun adamın zor gününde yanında olmayacaksan zaten hayatında da olmamalısın. Bosan adam rahat etsin
Sende calis yani evin gecimini tek basina saglamak zorunda mi esin
İşte senin sevgin bu kadar ne diye evlendin madem küçük bişey de bırakmak için mi
Salam hayır boşanma axı boşanma nəyə gerek iş yoxdusa boşanma deyim biraz ucuz mehsular al evə Zamir yeməkləri bişir biraz doz boşanma xaiş edirəm doz belkede duzelecək
Eger ki kocan issiz kaldi diye bosanmak gibi bi mallik yaparsan yazik sana o zaman git kendine zengin biri bul haa.. onunda ancak bu saatren sonra metresi olursun
Millet nasıl tahammül ediyo karım bana böyle bi sey dese karım olmaz
g*tünü kaldır çalış erkekler üzerinden ekmeğini yemek yerine
boşanın hatta kalabalık bir grup la dövün sonra bosanın.
Mal sahibi olunca boşan, daha fazla nafaka alırsın.
Erkek sizin gelir kaynağıniz değil hayat arkadaşınizdir
Madem para için kocanin yanındasin ayrılırsan aylık bindolar veririm bir ayda bende kal
hee sen onunla tâbi parası için evlendiğinden dolayı, para bitti büyü bozuldu
Hayir tabiki bende evliyim esimi birakmam asla iyi gunde kotu günde
Bence boşanman çok kötü olur. Sonuçta eşin o senin. Evlenirken iyi günde kötü günde diye söz veriyorsanız bu sözün arkasında durun bence
Hemen boşan bu adam için utanç kaynağı olmuşsun her erkek kötü durumlarda arkasında duran bir kadın ister boşan da kurtulsun adam senden
Para için mi evlendin sen, tabi para suyunu çekince hemen boşanın.
İyi günde kötü günde yanında olmayacaksan zaten siz boşa evlenmişsiniz
Boşan, kurtulsun senin gibi dangalaktan
iyi günde kötü günde beraber olmak için evlendin ama desen ki bana karşı ilgisi yok seks yok beni aldatıyor içiyor kumar oynuyor o zaman boşan
Nasıl trol biri. Kendini güncellemede ele verdin
Zeki adam🤣🤣
Adamın işi var diyemi evlendin de işi yok diye bosancan?
Demek ki parayı sevmiş, hiç samimi değil ama bu sahtekarlık 😂
Aynn öyle
Kendi ayaklarının üzerinde dursaydın kimse sana bakmak zorunda değil
Bosan tabi kocana dunyanin enbuyuk iyiligini yapmis olursun bence 👌
Hani iyi gün KÖTÜ GUN DU?
Senin gibiler evlenmemeli
Adam işlerini düzeltincede gerimi barışıcan
o zaman diliminde gider surter ellerin adamlari kullanirkullanir atar. bu surectede esi durumu tekrar toparlar bu sefer adama geri yanasir ama adam silmistir artik bunu.. o artik eski o degildir.. paycida ettigiyle kalir hayatina kucaktan kucaga gezerek gecirir...
Abla sen insan mısın?
Bencede boşan. Kurtulsun senden.
Umarım kocan seni boşar
Kralll😁
Boşanın bence yazık olur adama yoksa :(
Jshduejxhdh sen calismamak icinmi evlendin
Adamı atm olarak görüyorsan ayrıl bence de
İyi günde kötü günde toparlayabilir
Bosan da senin gibi birisinden kurtar ada mi
hani neoldu o iyi günde kötü günde muhabbetine
He boşan adamı parası için mi evlendin
Para evlilikleri böyle oluyor işte
Sen zaten kocanla değil parasıyla evlenmişsin