Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Niye ikna etmek zorundasın 30 yaşına gelmiş ve işi yok güya kendi işini kuracakmış sence bu adam olur mu ya, ya da bundan eş olur mu? Kurduğu işte dikiş tutturacağı malum bu kadar büyük firmalar teker teker kapısına kilit vuruyorken bu sivri zeka nasıl bir iş kuracakta oradan para biriktirip evlilik yolunda adım atacaksınız gerçekten sen buna inanıyor musun biraz aklı başında olsa sen ailemle tanış dersin o iş bulmadan babanın karşısına çıkamam ne işle meşgulsün denildiğinde bi cevabım olsun der bu yaşına gelmiş kaldırım mühendisi gibi boş boş dolanıyor ailenle tanışacağım diye tutturuyor ona de ki tamam gel şu gün tanış babam ne işle meşgulsün diye sorar sen de cevabını verirsin senden sonra babam bu işsiz güçsüze kız vermem derse babamı kırmam onu üzmem bu ilişkiden vazgeçerim karar senin de bakalım
02 Yorumla
Soran+1 yılBabam yaşı ve işsizliği dolayısıyla ciddiye almayacak muhtemelen, isteme noktasına bile gelemeyiz😂 benimle yaşıt olsa işi olmamasını anlar da bu şartlarda anlamaz
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılİşsiz biriyle evlenmeni tavsiye etmem. bizzat çevremden şahit oldum ne huzur var ne mutluluk birde üstüne çocuğa zorlayıp daha da çekilmez hale getirirler evliliği. Yani sadece senden geçinir yan gelip yatar. Babanla tanışmayı istemesi de sırf tamamen ona kilitlen diye ayrılmayı zorlaştırmak için.
04 Yorumla
Soran+1 yılAslında aile yapımızı az çok biliyor. Bizim evde babanın sözü geçer o istemezse olmaz, o istemezse evliysem bile boşanmamı bekler. O kadar otoriter bir adam. Gözümden bir damla yaş düşse ağzına tükürür. Bilemiyorum amacı ne
Cevap sahibi+1 yılUmarım size sıkıntı çıkarmaz. Namusla filan tehdit eder maazallah. Çok kötü bir devirdeyiz herkesin içinden canavar çıkıyor
Soran+1 yılÖyle olacağını sanmam ama Böyle şeyler düşünmekte haklısınız çeşit çeşit insan var. Teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılNe demek dikkat edin kendinize 😇
+1 yılBunlar şimdiden oluyorsa bu ilişkide gelicek göremiyorum.
Bence olgun birisi olmadığı ve sorumluluk almadıgı o kadar açıkken neden karşıdakini ikna etme çabası içindesin?
Kavgalar şimdiden oluyorsa hele ki boş şeylerden bunun ilerisi olsada ileriden bitmiş olur diye düşünüyorum.
Bence mantıksız düşündüğüne ikna etme çabası yerine senin doğru bir düşünceyle ilerlediğine bakmalısın yani doğru kişi mi sence senin için bunu düşünmen gerek.
Bilmiyorum haddim değil evet senin hayatın ama buda benim yorumum çünkü hayatını bile bile riske atmak bu demek sanırım03 Yorumla
Soran+1 yılYani zaten başkalarının fikirlerini merak ettiğim için yazdım. Açıkca belirtebilirsin fikrini elbetteki. Çok seviyorum, bir şeyler değişsin istiyorum tek çabam bu
- +1 yıl
Tartıştıgınız baz alınınca, bence değişeceğini düşünmüyorum.
Ha diyelim değişti ileride yine farklı konularda ters düşme olanagınız ve daha sert tartışmalarla karşılaşmanız olası.
Sevebilirsin elbette dışarıdaki gördüğün agacı, kuşu , evi herşeyi sevebilirsin.
Ama sana uyum göstermiyorsa ve hayatına almaya çalışıyorsan ileride olacaklarını bilmem gerekir diye düşünüyorum.
Soran+1 yılDışarı da gördüğün ağacı, kuşu noktasına çok güldüm 😂 haklısınız
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkekler özellikle sevdiği kadından bu tip şeyler duymayı kaldıramaz ve saldırganlaşırlar genelde. Biraz daha yapıcı bir dil kullanmanızda fayda var. Kötü ya da yanlış bir şey söylemiyorsunuz, ama ''önce iş bul'' demek yerine, onu destekleyen ve empati kuran bir niyette ve enerjide yaklaşmalısınız.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok saldırgan davranıyor. Ya zaten küçümseyici bir tavırla söylemiyorum. Kuracağı işi bile ben buldum. Hep destek oluyorum, sürekli araştırma yapıyorum. Ona rağmen saldırgan algılıyor, ne yapayım daha bilmiyorum ki
Cevap sahibi+1 yılO zaman sana belli etmemeye çalışıyor ve gamsız görünüyor, ama süreç onu baya yıpratmış belli ki, ama bu kadar yapıcı ve yanında olan insanın da değerini bilmesi lazım. Onu da anlıyorum ben. Olumsuz bir durum var ve sebebi de kendisi olduğu için, bir erkeğe en ağır gelen yüklerden biri olan ''yetersizlik'' hissiyle başı dertte. Sen biraz daha ondaki düğümü çözmelisin. Sor mesela ''neden böyle saldırgan davranıyorsun?, Ben mi yanlış yaklaşıyorum?'' gibi sorular sor ve bunların üstüne sakince konuşun. En söylenmezi bile söyleyebileceği birisin sen, ama bu onun farkında değil belli ki. İçinde bulunduğu durum sağlıklı davranmasını güçleştiriyor gibi. Baktın yine bu kadar yapıcı tavrına rağmen uzlaşmacı davranmıyor, elinden gelen her şeyi doğru şekilde yapmış birinin vicdan rahatlığıyla bir karar alırsın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Türkiyede bir işe girip çalışsa alacağı para ile kendi işini kurarak alacağı para arasında çok fark var, en sağlamından bir mühendis bir doktor bile alım gücüne göre çok kazanmıyor, şu an Türkiyede en rahat para kazanan kesim yine de kendi işini kuranlar çünkü enflasyon oranlı kazançları artabiliyor.
00 Yorumla
+1 yılŞimdilik tanıştırıver ya alla alla hemn evlenin diyen yok size ne kadar mantıksız bi düşünce iş illa bulunur millet varya sırf bu yüzden evlilikten korkar oldu evlenmek istemiyor ve haklılarda hayat pahalılaştı malum evlilik daha bi pahalı oldu her şey dört dörtlük olacak herkes birbirine özeniyor artık çek kredi yap masrafı sonra bi ömür borç öde öde bitmiyor sonra mutsuzluk sürekli kavga öyle olacaksa evlenilemesin arkadaş herkes ayağını yorganına göre uzatmalı herkesin harcı bir değil
00 YorumlaAllah sabır versin kardeşim, o tipler dünyayı kurar yönetir cinsten bizdede var bir tane her türlü para gerektiren hayali kurar ama kesinlikle çalışmaz full yatar. ;)) Seninkinin yaşı yine iyiymiş bizimki 41 yaşında ;))
04 Yorumla
Soran+1 yılBöyle giderse 41e kadar böyle olacak zaten. Fazla bir şey istemiyorum, iş bul diyorum bu kadar mı zor anlamadım
Soran+1 yılÇok üzdü bu reality beni gerçekten. Yüzüme söylenmesi gerekiyordu demek ki
+1 yılMadem iş bulmakta ne var diyor neden iş bulup yoluna bakmıyor? İşsiz güçsüz vasıfsız bir insan olarak ailenin karşısına çıkmaya 30 yaşında bir adam olarak gücenmemesi o kadar saçma ki. Ben olsam ayrılırım bu kafadan bir çöp çıkmaz.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. :D :D sizden olmaz bu kafayla fazla sürmez sizin ilişki yol yakınken vazgeçin o ne biçim düsünce taş mı kemireceksiniz iyi kötü girecek bir yere ailesinin yanında mı kalıyor bu arkadaş
03 Yorumla
Soran+1 yılBorsadan ve coinden günü geçirecek para kazanıyor. Kira, kendi ihtiyaçları vs. Düzenli bir çalışma hayatı yok
Soran+1 yılAynen ben de öyle düşünüyorum
+1 yıl30 yaşında bir insanın “ilk izlenim” denen şeye kafası basmıyorsa ondan bir halt olmaz. Kendi işini de boşuna kurmasın kimleri işe alacağı, kimlerle ortak olacağı kestirilemez bir muamma.
10 YorumlaSevgilinin kendi hayatı kendi kararı buna karışamazsın ve kendi işini kurmaya da çalışıyormuş zaten o sana bakmak seni yaşatmak zorunda değil
01 Yorumla
Soran+1 yılAhahsj benim öyle bir iddiam yok ben kendi paramı kazanıyorum zaten
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılİş bulamıyor mu yoksa iş mi seçiyor? Armudun pişip ağzına düşmesini bekliyorsa iki kere düşünmelisin.
01 Yorumla
Soran+1 yılİş seçiyor, 4 dil biliyor mesela. Benim hayatta alamayacağım maaşlar teklif ediliyor
+1 yılYani adam olan anlar durumu bence haklısın bunu söylemekte ve 30 yaşında işsiz adam ne yapar. Yani bir zahmet bir iş bulsun. Sonra gelsin karşına, Dediğinde haklısın.
00 Yorumla
+1 yılLa insan evladı babamda ilk izlemini işsiz güçsüz bir adam olarak bırakırsan daha sonra nasıl beni istemeye geleceksin dersin esek değilse anlar
02 Yorumla
Soran+1 yılMlsf, sevgilime eşekte demek istemiyorum şimdi ama😂
- +1 yıl
Öküz o zaman hahaha
+1 yılSen niye üstüne aliyosn o zaman. De tamm gel tanış, ama ailem işinden dolayı sorun cikartirsa o zaman kavga çıkarmayı görürsün de. Sevginin arkasında durma şeklini de gorucem de
00 Yorumla
+1 yılBu durumlarda zaman ilaç
Sevgilinizde empati kursun ailenin gozunden baksın.
Acele edecek bir durumda yok anladığım00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Evlilik yolunda ilerlemek isteyen kadın ya da erkeğin düzenli geliri olmak bende istemezdim işsiz bir kadınla ailemi tanıştırmak
00 Yorumla
+1 yılKendini sevdiğine ispatla ve elimde değil. Severkende sevgimizden olmayalım istersen de. Rahat dur sabır et de.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılHani çok işe başvurmak için uğraşıp elinde olmadığı için çalışamasa anlarım ama kusura bakmasın da, keyfi çalışmamak çok kötü bir etken.
00 Yorumla Issiz erkekden hayir gelmez boş ver onu hep bahanei var bulmamak icin seni sevse sana layik olmaya calisir ailene layik olmaya calisir , düsünür acaba ben bu kiza ilerde nasil bakicam diye sevgilin malin önde gideni
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇalışmayan adam mi olur yaa neyle evine çocuğuna bakcak sen mi çalışıp ona bakcan kendini mi satcan da evine bakcan çalışsın sonra tanışsin babanla
01 Yorumla
Soran+1 yılAbla kendimi niye satayım ahabshaj
- Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı.
+1 yılO zaman da ömrünün sonuna kadar çalışmayacak bu sonuçta her işten kovulma ihtimali var
00 Yorumla
+1 yılBırak kendi haline evleneceği varsa evlenirsiniz zaten.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 466 cevap paylaştı. 30 yaşında ve işsiz , bu yaşa kadar ne yapmış sorsana
00 Yorumla
+1 yılSonuçta iş kurmak için adım atmış tanışmanın bir mahsürü yok bence tanışsınlar ailecek...
00 Yorumla
+1 yılArkadaşın manyak galiba sen doğru olanı yapıyorsun kendisi yanlış yoldan ilerlemek için can atıyor
00 Yorumlaissiz gucsuz biriyle ne isin varki sana nasil bakacak
00 Yorumla
+1 yılValla dostum yol ver gitsin işi olmayan adamdan eş olmaz ilerde zorluk çekersin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTürk kızları niye bu kadar karışıyorsunuz ki partnerinizin hayatına senin Buldan annemi bulacak Ben olsam ayrılırdım
01 Yorumla
Soran+1 yılHiç anlamadım ne dediğinizi
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrılın, anlaşamıyorsanız ayrılın bence.
Benim daimi bir gelirim yok şu an ve biriyle bir yola giremiyorum tedirgin olup bu yüzden.00 Yorumlaİş bulmak o kadar kolay değil abisi tabi senin için sorun yok kızım diye nasıl olsa koca parası yerim diye dusunuyosun
03 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar öküzsünüz ya, sırayla herkes aynı şeyi yazıyor. BEN KENDİ PARAMI KENDİM KAZANIYORUM. BAŞKA BİR KİŞİNİN PARASINA İHTİYACIM YOK. ONUN DA BANA OLMASIN bu kadar basit
Soran+1 yılİş buluyor, çalışmıyor beğenmediği için. İşsizliğiyle ne alakası var olayın maddiyat olmadığını da yazmışım deli misiniz anlamıyorum ki
+1 yılBenim sevgilim de şu an calişmiyor. Annem babamla tanişacak ama ben gel desem de babana ne diyecem olmaz diyor. İş bulacakmiş önce.
00 YorumlaDestek olmalisin bence yaptigin sey asaglayici bir tavrin var
04 Yorumla
Soran+1 yılKuracağı iş fikrini bile ben buldum. Nasıl öyle bir tavır sergilediğimi düşündünüz bilmiyorum ama belki o da sizin gibi düşünüyor. Bilemedim
- +1 yıl
Empati kurun ben buldum diyorsunuz belliki bu konuda onu cok sıkıstirip tartisiyorsunuz bazen soyledigimiz kelimler ve cumleler karsindaki insani kirabilir sadece alttan al ve yaninda oldugunu belli et hangi isi kuracagini bile ben buldum. demek asagilamaktir yani can yakici bir kelime sen bir isi beceremiyorsun demek gibi bir sey
Soran+1 yılTabikii kendisine böyle söylemiyorum. Kendimi size savunmak için öyle bir dille yazdım çünkü direkt suçlayıcı bir tavırla yazmışsınız. Bir iş fikri bulmak zor değil, herkes binlercesini ortaya atar. Söylemek istediğim o değildi
+1 yıl9.000 maaşım var ama bayanlar işsizleri terçih ediyor
14 Yorumla- +1 yıl
Maalesef hocam bazen gerçekler acı ve acıtıcı oluyor :)
- +1 yıl
Acı ve acıtıcı bişey yok onlar şansına küssün kıyamam onlara...
- +1 yıl
Hocam gerçek olmadığı. Tabi ki iyi insanları tercih etmiyor bazen iki tarafta. Aman işte nasip deyip geçelim :)
- +1 yıl
Armudun iyisini ayılar yer 🤣
+1 yılİşsiz erkeği annesi severmiş... Sen saf mısn boş ver yaaaat çöpe
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBabanın gözünde güvenilir ve sağlam görünme kaygısı yok anlaşılan ve seni kaybetme korkusu yok
12 Yorumla
Soran+1 yılSana saygı duyuyorum, seviyorum, seni güzel yaşatmak için elimden geleni yapıyorum daha ne isteyecek benden diyor. Şu an kendi işini kurmak için yatırımlara başladı ama ortada bir şey yok
Cevap sahibi+1 yılBoşluyor iyi bir işim olmazsa da olmaz kafasında gibi ve asıl takıldığım kısım sevdiğim dediğin kadının babasıyla tanışıyorsun, seven adam demez mi babası beni beğenmez ve iş yokuşa biner ayrılmak zorunda kalırız, gerçek anlamda sevip aşık olan bir adam bu düşüncelere ister istemez kapılır. Yani olursa oluruz olmazsa olmayız kafasında olduğunu düşünüyorum.
+1 yılBişi söyleyim mi parasız aşk falan olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılEee oluyo işte 3 senedir beraberiz😂
- +1 yıl
Evlenince görürüm ben sizi
Aşk karın doyurmuyo bilesin.
06 Yorumla
Soran+1 yılYa kocam çalışsın evde oturayım diyen bir insan değilim zaten. Kendi paramı kazanıyorum ama babam asla işsiz bir adamla tanışmayı kabul etmez
Soran+1 yılAslında farklı bir hayat yaşamış, bomboş yaşamamış yani 4 dil biliyor, bir sürü ülke gezmiş. İstediği her an iş bulabilir bu kadar dil bildiği için. Beni sinir eden de yapabilecekken yine de yapmaması
Soran+1 yılEvet öyle
Aile & Toplum konusunda 699 cevap paylaştı. Sen neler yapıyorsun?
Ne işle meşgulsün?06 Yorumla
Soran+1 yıl23 yaşındayım. Yüksek lisans yapıyorum bir yandan da bir e-ticaret sitesinde ürün satıyorum
Soran+1 yılTrendyolda mağazam var. Toptan ürün alıp orada satıyorum. Çok kazandığım bir yer değil ama yüksek lisans yaparken kendi ihtiyaçlarımı karşılamak için
Soran+1 yılHaklısınız bu arada, burada öyle sorular görüyorum ki; “şu kadar maaş alan adamla evlensem rahat eder miyim?” Babasının evinde o parayı bile görmemiş, rahat edip etmeyeceğini bile bilmiyor. İşin kötüsü babamın evinde çok rahat yaşadım, hiçbir şeyin eksikliğini hissetmedim.
Teşekkür ederim, size de bol kazançlar diliyorum
+1 yılIssız adam boş adamdir
10 YorumlaHiç tanıştırma boş ver yoluna devam et
00 YorumlaÇok saçma böyle olmamalı!
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTanıştır
Babanız zaten ne iş yaptığımı soracaktır
Sonrasınıda o düşünsün00 Yorumlaİşin zor umarım ikna edersin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sonuna kadar haklisin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEee bu ben ve sevgilim
01 Yorumla
Soran+1 yılYalnız değilmişim en azından 🥲
isi olmayan adamla evlenirsen sorun olur.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılBabam işsiz adamı ciddiye almaz de
00 Yorumla Ailen istemiyorsa bırak
11 Yorumla- +1 yıl
Neden ki aile mi önemli kendi hayatın mi
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılın
00 Yorumla İşsiz adamı ne yapacaksın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılİstemiyor olabilir
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 343 cevap paylaştı.
+1 yılçok mantıklı
00 Yorumla
+1 yılÇalışmıyorsa hiç tanıştırma.
00 YorumlaBence bırak onu
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılİyi cesaret
00 Yorumla
+1 yılİş bulma da ne varsa neden işsiz
00 Yorumla
+1 yılAyril
00 Yorumla
+1 yıliş bulması gerekiyor gerçekten..
00 Yorumla
+1 yılİs bulsun
00 Yorumla
+1 yılİşsizlik kötü
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTanıştır ne olacak
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİş bul deme
00 Yorumla
+1 yılAyrılırsan bulur iş
10 Yorumla- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer