Sevgilim ailemle tanışmak istiyor ama işsiz. İş bul deyince tartışıyoruz, bıktım bu kavgalardan. Ne yapacağım?

Başlıkta açıklayamadım ama sevgilim 30 yaşında ve şu an işi yok. Şu sıralar kendi işini kurmaya çalışıyor. Neyse işte babamla tanışmak istiyor sürekli ben de diyorum ki önce işin olsun tanışırsınız. Başlıyor kavgaya; vay işi olsa da 1 ay sonra işten atılmayacağı ne malummuş, iş bulma da ne varmış, ben erteliyormuşum vırt zırt

Gerçekten istediğim çok şey yok. İş bul, tanış bu kadar. Şu işi yap, şu kadar para kazan demiyorum. Bıktım bu kavgalardan ne yapacağım? Mantıksız düşündüğüne nasıl ikna edeceğim?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kendi paramı kendim kazanıyorum. Evde oturup para yemeyeceğim. Neden anlamak istemiyorsunuz bilemedim. KENDİ PARAMI KAZANIYORUM. Çalışıyorum aaa
Sevgilim ailemle tanışmak istiyor ama işsiz. İş bul deyince tartışıyoruz, bıktım bu kavgalardan. Ne yapacağım?
Cevapla