5 aydır evdeyim iş buldum erkek çok diye ailem izin vermiyor sizce ne yapmalıyım?

Siz sormadan ben söyleyeyim Evet muhafazakarlar ve eski kafalı cahil o zaman ihtiyaçlarımı karşılayayım dedim O da yok delireceğim ben bu evde ya bunlardan uzaklaşıp ayrı eve çıkmak istiyorum Sizce nasıl kurtulabilirim bu durumdan

5 aydır evdeyim iş buldum erkek çok diye ailem izin vermiyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla