Eşime işini değiştirmesini önerdim ve bana çok kötü davrandı. Sizce boşanmalı mıyım?

1 senelik evliyiz severek evlendik çok zor badireler engeller çıktı yine de vazgecmedik ve yuvamızı kurduk. her şey çok iyiydi dune kadar. Dün birlikte oturup sohbet ederken ekonomiden konuştuk ben daha önce de eşime işini değiştirmesini yuksek maaş olan iş yerlerini söylemiştim yine söyledim akrabam olan daha 18 yaşında olan çocuğu söyledim örnek olarak. Sen de yaparsın biliyorsun bu işi diye örnekledim birden bağırarak elimi itip mutfağa gitti sonra yanıma gelip bağırmaya başladı ve elini boğazıma atarak beni bogmaya başladı ve alıp fırlattı yatağa. Ilk defa böyle birşeyle karşılaştım. Ağladığın ve hamile şüphemin olduğunu bildiği halde bunu yaptı ben karnımı tutup çok agrım var dedigimbhalde hala bana laf sayiyordu çok sinirlenmişti ama ben kötü bir şey demedim. Boşanalım veya aynı evin içinde 2 yabancı olalım dedim ben bitirdim dedim dünden beri ağlıyor affet diye bilmiyorum ne yapacagimi3
Eşime işini değiştirmesini önerdim ve bana çok kötü davrandı. Sizce boşanmalı mıyım?
Cevapla