Eşim hakaret etti. Boşanmak istiyorum, hata mı olur?

2 yıllık gayet sorunsuz, güzel giden sevgililikten sonra evlendik.

Sevgililik sürecinde ileri bir şey olmadı.

4 gündür evliyiz ve ben evlendiğimiz gün çok yorgundum diye hemen uyumak istedim. Israr etti geri çevirdim, istemedim.

Bana "kız değil misin ln yoksa, başkasının altna yttında ondan mı istemiyorsun?" dedi.

"Başkasıyla yapmış olsam, diktirirdim sorun olmazdı. Sadece düğün, kargaşa yüzünden yorgunum uyumak istiyorum." dedim.

Tesekkürler.

3 gündür evde değil, boşanmak istediğimi söyleyeceğim, pişman olur muyum?

Ben 26 yasimdayim, o 32.

Eşim hakaret etti. Boşanmak istiyorum, hata mı olur?
Cevapla