Aranızda çevresi tarafından dışlanmış insanlar var mı? bunu nasıl aşıyorsunuz? ben bazen çıldırıcak gibi oluyorum?

bikaç sene önce herşey çok iyiydi bazıları yine kendi kendilerineydi ama yanımdakiler sayesinde takmıyordum kardeşim kuzenim arkadaşlarım vesaire onlar bana yeter diyordum sonra bir baktım onlarda yanımda değiller kızklardeşim hep telefonda biriylemesajlaşıyor kim deyince sormuyor telefonuna dokunsam 3. dünya savaşı çıkıyor evde... kuzenime hiç girmiyim yanımdaydı dedim ama kendisi gayet çıkarcı dedikoducu içten pazarlıklı kinci birisidir durmadan insanları tersleyen küçümseyen bir yapısı vardır ama yinede kuzen deyip boşveriyordum o bile yok artık... arkadaşlarım desen hepsi okul bitince aramamaya başladı yolda görseler selam versem selamımı almadılar... şu an hepsini bir araya toplayıp işkence etmeyi o kadar isterdimki... bu duyguyla başa çıkamıyorum ağlayasım var ama ağlamak istemiyorum o kadar sinirlerim geriliyorki anlatamam hiçbiryere çağrılmam selam verilmez selam alınmaz... siz bu dışlanmışlık hissiyle nasıl başa çıkıyorsunuz şimdiye kadar hep film ve dizi izleyerek kendime unutturdum bunları ama artık işe yaramıyor...
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Aranızda çevresi tarafından dışlanmış insanlar var mı? bunu nasıl aşıyorsunuz? ben bazen çıldırıcak gibi oluyorum?
Cevapla