bikaç sene önce herşey çok iyiydi bazıları yine kendi kendilerineydi ama yanımdakiler sayesinde takmıyordum kardeşim kuzenim arkadaşlarım vesaire onlar bana yeter diyordum sonra bir baktım onlarda yanımda değiller kızklardeşim hep telefonda biriylemesajlaşıyor kim deyince sormuyor telefonuna dokunsam 3. dünya savaşı çıkıyor evde... kuzenime hiç girmiyim yanımdaydı dedim ama kendisi gayet çıkarcı dedikoducu içten pazarlıklı kinci birisidir durmadan insanları tersleyen küçümseyen bir yapısı vardır ama yinede kuzen deyip boşveriyordum o bile yok artık... arkadaşlarım desen hepsi okul bitince aramamaya başladı yolda görseler selam versem selamımı almadılar... şu an hepsini bir araya toplayıp işkence etmeyi o kadar isterdimki... bu duyguyla başa çıkamıyorum ağlayasım var ama ağlamak istemiyorum o kadar sinirlerim geriliyorki anlatamam hiçbiryere çağrılmam selam verilmez selam alınmaz... siz bu dışlanmışlık hissiyle nasıl başa çıkıyorsunuz şimdiye kadar hep film ve dizi izleyerek kendime unutturdum bunları ama artık işe yaramıyor...
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar