Bir ortamda dışlandığınızı hissettiğiniz an ne yaparsınız?

Herkesin başına gelebilecek bir durum. Siz bu durumlarda naptınız?
Herkese daha sıcak davranır , kendimi bir şekilde kabul ettiririm.
Hiç bişey yapmam, sessizce ortamdan kendimi çekerim.
Hiçbişey olmamış gibi davranır, olayların gidişatına göre davranışımı belirlerim.
Diğer (Hemen yoruma belirtiyorum)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir ortamda dışlandığınızı hissettiğiniz an ne yaparsınız?
Cevapla