Sıkıldım. Artık herkes kendi işine baksa nasıl olur?

Abi her yerde din tüccarlığı yapanlardan sıkıldım artık. Dini kendi içinizde yaşayın her yere alet etmeyin artık. Beni sizin dininiz veya sizi benim dinim ilgilendirmiyor.
2022 yılına giricez hâlâ aynı şeyler. Siyaseti din üzerinden yaparlar, ramazanda herkes birbirine oruçlu musun diye sorar, din üzerinden insanların vicdanlarıyla oynarlar ve daha niceleri..
Lütfen biraz daha bilinçli olun lütfen
Sadece içimi dökmek istedim. Çünkü sıkıldım
Sıkıldım. Artık herkes kendi işine baksa nasıl olur?
Cevapla