Her şeyi kendi başıma halletmekten, eziklikten bıktım gerçekten?

Abazalar yazmasın asabım bozuk parçalarım!

Abi, abla, kardeş gibi okuyun bu yazımı. Çocukluktan beri hep büyük oldum, hiç çocuk olamadım ben ama en çok canımı acıtan milletin annesi, babası elinden tutuyor, destek oluyor bizimkiler azıcık yapacağı desteği burnumdan getiriyor, başıma kakıyor. Ulan bıktım ben ilkokulda bile ailemin cebini düşündüğüm için gösteride kıyafet aldırmadım millet süslü püslü kanatlarla çıkarken ben kartondan kendime kanat yapıp çıktım öğretmenden azarıda işittim tabiki öğretmenden yana bile şansım yoktu Allahın belası dünyada. Milletin annesinin, babasının yaptığını ben anne babama yapıyorum onlar benden daha çocuk hep tedirgin geziyorum okulda zorbalandım zorbalara ses bile çıkaramadım, derdimi kimseye anlatamadım annem babam hasta etim ne budum ne diye hep sustum hiç arkamda böyle dağ gibi birilerini hissetmedim.

Her şeyi kendi başıma halletmekten, eziklikten bıktım gerçekten?
Cevapla