Eşim 8 aydır çalışmıyor evde yatıyor ve oyun oynuyor artık sabrım kalmadı ne yapmam gerek?

arkadaşlar ben çalışan bir bayanım fakat eşim maalesef iş hayatından elini etegini çekti. dügün arifesinde işten çıktı ayak sorunum var diyerek. evlendik evlendikten sonra tam tamına 4 iş degiştirdi nişan için ve dügün için çektigimiz benim adıma olan 2 krediyi aldıgım 3 kuruş maaşla ödemeye çalışıyorum aylardır. ben eşime okadar güvendimki ekmegini taştan çıkartır yine bana bakar dedim. ama zerre destegini görmedim aylardır buzdolabım ben bir şey almazsam sürekli boş ama içki alkol daima dolapta var. alyansımı sattı çeyreklerimi sattı en sonda kendi telefonunu sattı kirayı ödeyebilmek için. sadece kiramı elektirik su. evim buz gibi evimde soba yok halım yok ikimiz beraber yaparız diye düşünmüştüm herşeyi. ama aylardır çalışmaması artık beni çok yıpratıyor , heleki ben işe giderken evde uyuması artık bana batıyor. dün telefonumu almış ben uyurken sonrada koltukta uyuya kalmış telefonumun alarmı çalmış çalmış oda uyanmadı bende geç kaldım işe. aylardır okadar motive ettim ama hiçbir işe yaramadı sürekli hastayım yorgunum buram agrıyor şuram agrıyor sürekli agzında bu laf kaynanam isşiz kalabilir geçer bu günler diyor oyüzden sabretmeye çalışıyorum ama 8 ay oldu her sabah işe giderken artık sinirlerim bozuluyor. ailemden sır gibi saklıyorum işsiz kaldıgını ama nereye kadar arkadaşlar. yoruldum artık...
Eşim 8 aydır çalışmıyor evde yatıyor ve oyun oynuyor artık sabrım kalmadı ne yapmam gerek?
Cevapla