Eşimin ailesi ile benim aramdaki dengeyi kuramadığını düşünüyorum?

Evleneli 3 ay oluyor eşim gerçekten hayatımda gördüğüm en iyi en temiz kalpli adam sadece ailesi ve benim aramdaki dengeyi kuramıyor bir şey söylediğim an bana dış kapının mandalı muamelesi yapıyor. Tabi ki ailesini bir kenara atsın bakmasın yüzlerine diyemem ama bana ve hatta kendisine yapılan haksızlıkları görmek istemiyormuş gibi bir hali var ve bu yüzden en güzel zamanlarımı yaşamam gerekirken sürekli bir huzursuzluk çıkıyor. Nasıl davranmam gerek, ona gerçekleri nasıl gösterebilirim?
Bu arada asla haksızlığını kabul etmez ve gönül almaya çalışmaz hiç bilmediğim kimseyi tanımadığım bir şehre onun için geldim.. Çok çaresiz hissediyorum kendimi.
Eşimin ailesi ile benim aramdaki dengeyi kuramadığını düşünüyorum?
Cevapla