Eşim, ailesinin yanında dengesizleşiyor. Neden böyle olabilir?

merhaba arkadaslar esim ailesinin oldugu ortamda bana garip davraniyor kavga etmeye calisiyor gibi manyakmi amacı ne laf sokuyor onlar olmadigi zaman normal davraniyor ikiyuzlumudur nedir sebebi ne olabilirki

Eşim, ailesinin yanında dengesizleşiyor. Neden böyle olabilir?
Cevapla