Kadınlar olarak bizim suçumuz ne?

Kadınlar olarak bizim suçumuz ne?
Sosyal medyada veya haberlerde görmüşsünüzdür Ayşegül'ü yazın Afgan bir leş tarafından tecavüze uğruyor istismar ediliyor ve o günden beri yoğun bakımdaki savaşını bugün kaybediyor. Henüz 17 yaşında AFGAN bir p. ç yüzünden hayata gözlere yumuyor. Bitmiyor kadın cinayetleri her gün 1, 2, 3 kişi olarak görüyoruz haberler de. Bugün Ayşegül gitti, dün Özgecan, seneler önce Münevver... Yarın belki de sıra bende...
Artık sırf kadın olduğum için korkuyorum, KADIN olduğum için yaşamaktan korkuyorum. Ne zaman bitecek veya bitecek mi bir gün...

#Türkiye'dekadınolmak
Kadınlar olarak bizim suçumuz ne?
Cevapla