biz kadınlar neden aşağılık yaratıldık?
Keşke eşit olsaydık
Keşke eşit olsaydık
Kadınların erkeklere üstünlük sağladığı bir çok konu var. İkna kabiliyeti, dikkat çekmeleri, hafızalarının kuvvetli olması, erkeklerin çoğunda olmayan anaçlığın da getirdiği merhamet duygusu, korkusuz karar verme duygusu (erkek çok fazla mantıkla hareket etmeye çalışıp zaman kaybederken kadınlar dener yanlışları görür veya görmez, reaksiyon alır), detayları fark etmek, cinsellik yönünden haz alma duygularının erkeklere nazaran daha fazla olması, cinselliğe her zaman hazır olmaları (erkeklerin korkularından hemen etkilenmesi (psikolojik olarak yetersizliği), biyolojik olarak yetersizliği, erkeğin ereksiyon halinin beklenilmesi bazen olmaması vs)
Bence bizden daha şanslısınıza sadece kuru bir popo resmiyle bile dünya kadar erkeği etkilemek büyük başarı ya da limon göğüs bence siz her konuda şanslısınız bak Şeyma Subaşı ekmek elde şu gölde seksapalite ve kadın merkezli bir dünyada yaşıyoruz artık
Cevap
6Cevap
bazlıları gerçekten aşağlık olduğu için bazıları da kendini aşağlık yerine koyduğu için. yönetim ve hukuksal açıdan falan eşitlik ala bilirsiniz ana cinsel açıdan asla eşit değiliz
Kadınlar daha boş işlere yönelim gösteriyor
ben mesele felsefe din üzerine diyeyim video izlerken yorumlardan anlıyorum ki hep erkekler o alanlara ilgili e filozof kadın sayısı çok çok az
ağır sektölerde çoğunlukla erkekler çalışır. aslında çoğu kadın zengnin koca peşinde ciddiyim iş olmasın güç olmasın para olsun kendilerini falan geliştirenlerin sayısı da çok değil. ve belki de bu cinsiyetle alakalı da ola bilir. erkekler her türlü alana karışırken kadınla daha cazip gelen yöne doğru ilerliyor
Ben kendimi öyle görmüyorum😉
kendi adına konuşmuş olabilir misin 🤔
Hiç zannetmiyorum
Aşağılık yaratılmadınız bu 1. Zaten eşitiz bu 2 ve bir takım aptal insanın sözlerine bakıp kendini böyle görerek onlara katılmam aptallık bu 3
Kainatın en zarifi olarak yaratılan varlığa bakın, beğenmiyor fıtratını.
atatürk kadınlara seçmme seçilme hakkı vereli kaç sene oldu? ve niye aşşalık sınız ki?
Üzücü
Evet maalesef
Haklı olmamda üzücü
Sen öyle yaratılmışsın
gerçek bu ama ne yapalım eşit değiliz erkekler bizden daha üstün
Fiziksel güç ve sosyal yaşamda öyle. Ama hayat bunlarla sınırlı değil. Kadında çift X kromozomu Y kromozomunda taşınan kalıtsal hastalıklardan etkilenmemesini sağlıyor. X kromozomunda taşınan bi hastalık olduğunun da da %33 e indiriypr hastalığın görülmesini. Erkeklerin kadın duyguları ve bedenine olan zaafından dolayı dişi cazibesi diye bir gerçek var ve seçici tarafız vs vs. Bir ton avantajı da var dezavantajıda.
Kendi adına konuş beybisi.
niye bu kadar inatçı olayım ki görünen köy klavuz istemez
Yaratılışla bağdaştırman yanlış
hangi yönden aşağılık olduğunuzu düşünüyorsun
Olmayı beceremezsiniz
Yaratilmadik.
tamam
Tamamlik bir sey yok olan bu.
Doğru söylüyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?