Kykda kalıyorum oda arkadaşım sürekli arkadaşını getirdiği için onu uyardım benle küstü?

Kız sürekli her an her saniye bizim odadaydı. Oda 3 kişilik 1 i memleketine gitti. sessiz sedasız oturuyor olmamız lazım. arkadaşını getirip odada hiç susmadan konusuyorlardı 1 aydır. Başlarda sabrettim onu kırmamak için. Neyse dedim güzel bir dille tamam dedi şimdide benle konusmuyor görmezden geliyor demekki benle konusması da oda arkadasını sürekli odaya getirebilmek içinmiş bu maldan nasıl intikam alırım kendimi kullanılmıs hissediyorum bnde onu görmesden gelmek istiyorum nasıl yaparım
Kykda kalıyorum oda arkadaşım sürekli arkadaşını getirdiği için onu uyardım benle küstü?
Cevapla