Kyk da kalıyorum oda arkadaşım sürekli odaya arkadaşını getiriyordu dedim?

Her an her dk her saniye buraya mı gelecek bazen oda 3 kişilik mi yoksa 4 kişilik mi anlayamıyorum falan dedim. Rahat edemiyorum dedim. Ne biliyim o da tuhaf oldu tamam bilmiyordum rahatsız oldupunu falan dedi. Ona bunu nasıl açıklarsın bilmiyorum dedim kantinde başka yerlerde bukuşun sürekli görüşün dedim. O arkadaşta ortak sevdiğimiz bir arkadaştı ama her gün bizim odadan çıkmıyordu iyi mi yaptım kötü mü bilemiyorum. gelip sürekli konuşuyorlar sesli video vs izliyorlardı başım ağrıyordu dedim biz arkadaş getirmiyoruz odaya sen de getirme kırıcı mı olmuş iyimi
Kyk da kalıyorum oda arkadaşım sürekli odaya arkadaşını getiriyordu dedim?
Cevapla