Yurtta odadan çıkmayan oda arkadaşına ne dersem çıkar sizce?

Benim hafta içi 2 gün stajım,3 gün dersim var haliyle günün büyük bir bölümünde odada yokum ancak. Okul öncesi okuyan arkadaşım birinci sınıf ve dersi yoksa gün içinde odada duruyor hep. Diğerleri de benim gibi sağlıkçı-hemşirelik ve tıp- okuyorlar genelde odada değiller. Hepimiz odada duruyoruz ve evet onların da odada durmak hakkı onu çok iyi biliyorum fakat insan dersten geldikten sonra 1 -2 saat yalnız başına kalabilmek istiyor çünkü istediğim şey çok zor bir şey değil. Onların da biraz anlayış göstermesi gerekir. Eğer benim dersim yoksa ya da yurda geldiysem sen de dışarı çık biraz insanlara özel alan tanımasını bil yani ama yok olmuyor. Hafta içi kursum var haftada 2 gün onlar da 1-2 saat sürüyor o zaman da yokum odada.
Yurtta odadan çıkmayan oda arkadaşına ne dersem çıkar sizce?
Cevapla