Benim hafta içi 2 gün stajım,3 gün dersim var haliyle günün büyük bir bölümünde odada yokum ancak. Okul öncesi okuyan arkadaşım birinci sınıf ve dersi yoksa gün içinde odada duruyor hep. Diğerleri de benim gibi sağlıkçı-hemşirelik ve tıp- okuyorlar genelde odada değiller. Hepimiz odada duruyoruz ve evet onların da odada durmak hakkı onu çok iyi biliyorum fakat insan dersten geldikten sonra 1 -2 saat yalnız başına kalabilmek istiyor çünkü istediğim şey çok zor bir şey değil. Onların da biraz anlayış göstermesi gerekir. Eğer benim dersim yoksa ya da yurda geldiysem sen de dışarı çık biraz insanlara özel alan tanımasını bil yani ama yok olmuyor. Hafta içi kursum var haftada 2 gün onlar da 1-2 saat sürüyor o zaman da yokum odada.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 