Merhabalar evliyim ve Şu an 6 bucuk aylik hamileyim 28 yasindayim.
Neyse aksam kayinvalidemle tartistim, hergün is yerindeyken arıyor acmadigim zaman trip atiyor. Aksam iş cikisimda tekrar aradi yok gecerken bizide al kiz kardesi ve kizlarindan bahsediyor sana gecicez ya dedim bana sordunuz mu? belki ben musait degilim , belki yorgunum ya da hastayim veya farkli bir planim var dedim. Ağlamaya basladi aglayacak bir şey istemiyorum ve bu gereksiz samimiyetten hoslanmiyorum dedim kapattim.
Ve sizce ne yapti , esimi aramis evine cagirmis , baslamis beni kötülemeye sonra bir geldi eve surati asık triplerde annenden mi geliyosun? dedim. Niye öyle yaptin dedi, hakliyim dedim baya tartistik. Sonra sen bu cocuga babalik nasil yapicaksin? en ufak seyde annenin dolduruşuna geliyosun dedim. Kimsenin doldurusuna gelmiyorum, tamam diyip telefonu kapatsaydin, bana soyleseydin ben arar gelmeyin bizim isimiz var derdim , dedi. Bende ofiste calisamiyorum annenin aramalari yuzunden her seferinde sana mi soyleyecegim dedim.
Oda az once soyledigin lafi hic unutmıcam aklinda olsun, ben babama gidiyorum televizyon almis onu kurucam , dedi ( bu arada annesi ve babasi ayri ) gitti saat gece 2 bucuk oldu hala gelmedi moralim cok bozuk biktim bu kadindan.😒
Neyse aksam kayinvalidemle tartistim, hergün is yerindeyken arıyor acmadigim zaman trip atiyor. Aksam iş cikisimda tekrar aradi yok gecerken bizide al kiz kardesi ve kizlarindan bahsediyor sana gecicez ya dedim bana sordunuz mu? belki ben musait degilim , belki yorgunum ya da hastayim veya farkli bir planim var dedim. Ağlamaya basladi aglayacak bir şey istemiyorum ve bu gereksiz samimiyetten hoslanmiyorum dedim kapattim.
Ve sizce ne yapti , esimi aramis evine cagirmis , baslamis beni kötülemeye sonra bir geldi eve surati asık triplerde annenden mi geliyosun? dedim. Niye öyle yaptin dedi, hakliyim dedim baya tartistik. Sonra sen bu cocuga babalik nasil yapicaksin? en ufak seyde annenin dolduruşuna geliyosun dedim. Kimsenin doldurusuna gelmiyorum, tamam diyip telefonu kapatsaydin, bana soyleseydin ben arar gelmeyin bizim isimiz var derdim , dedi. Bende ofiste calisamiyorum annenin aramalari yuzunden her seferinde sana mi soyleyecegim dedim.
Oda az once soyledigin lafi hic unutmıcam aklinda olsun, ben babama gidiyorum televizyon almis onu kurucam , dedi ( bu arada annesi ve babasi ayri ) gitti saat gece 2 bucuk oldu hala gelmedi moralim cok bozuk biktim bu kadindan.😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer