Arkadaşlar bu son olay beni çok etkiledi sürekli ağlıyorum ben. Samuray kılıcı ile yürürken öldürülmek ne demek? Mimar Başak Cengiz'in yerinde benim ya da sizin olmamanız için hiçbir gerekçe yok, tamamen şans! Şansa yaşayan kadınlar ülkesiyiz biz.Samuray kılıcıyla öldürülen Başak CengizBen mesela dün akşam eve gelirken hava kararmıştı, hemen kulaklığımı çıkarttım. Bu travma ne zaman geçecek?
Sokakta tek yürüdüğünde kendini nasıl hissediyorsun?
Bu habere kadar gerçekten korkmadan dışarı tek çıkan bir insandım. Artık tek çıkmaya cesaretim yok. Gerçekten acınacak haldeyiz. Bu kızın öldürülüş videosunu izledim de psikolojim bozuldu resmen. Bu nasıl vahşilik aklım almadı. Bizim ciğerimizi yakıp, uykumuzu kaçıran olay kim bilir ailesine neler hissettirmiştir. En çok da annesine...
Gerçekten kötü günler içerisindeyiz. Bunun ne zaman son bulacağını bilmiyoruz ama hep tedirgin yürüdüğümüžü biliyoruz. Yolda yürürken arkama bakarak yürümekten bıktım açıkçası. Özellikle de okuldan dönüşte girdiğim sessiz sokaklardan fazla geriliyorum.
Normal hissediyorum bazen insanlar bana bakıyor ben neden diye düşünüyorum acaba diyor hani birisi benim arkama bir şey filan mı yapıştırdı sonra bakıyorum bir şey yok boyum biraz uzun galiba ondan bakıyor olabilir
Ben de inanamıyorum bu olanlara. Her ölüm berbat, her ölümde lanetler yağdırıyoruz katillere ama illa birileri çıkıp hak verici cümleler kuruyordu. İlla kadın düşmanları katili savunacak bir açık kapı buluyordu. Peki bu ne? Burada neyi savunacaklar diye merak ederken dün birinin şunu söylediğini gördüm.
''Akıl hastası bir insan olduğundan kötü konuşmamak gerek, nasıl hayvanlar zarar verince kötü konuşmuyorsak o şekilde.''
Yani bu adama bile kin kusmayanları gördüm ben. İğreniyorum, tiksiniyorum, midemi bulandırıyorlar. Bunun dışında ben de artık özellikle sakin sokaklarda asla kulaklıkla dolaşmam, asla kalabalıktan çok uzaklaşmam, asla erkek arkadaşımla sakin bir yerde durmam. geçti bunlar...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kadın olmak cidden çok zor
Her an her yerde başımıza bırseyler gelebilir korkusu var
Artık kadınları canım istedi öldürdüm diyorlar
Samuray kılıcini denedim demiş bu nedir yahu
Hiçbir canlının bu kadar vahşice katledilmeye hakkı yok ben bir karıncaya zarar veremezken insanlar acımasızca nasıl öldürüyor ya
nasıl bir toplum olduk biz nedir bu kadınların çektiği herkesin psikolojisi bozuk benimde ara ara bozuluyor ama gidip bir canlıya kıymiyorum kıyamam
Bu insanlar neden bu kadar acımasız oldu şok içindeyim Allah sonumuzu hayr etsin yazık çok yazık
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben bugün konuşmamın ortasında oturdum düşündüm. Bir an donakaldım. Şöyle ki hayatımın en onemli programına başlıcam ama akşam 10 da bitiyor evime birbuçuk saat uzaklkta. Metronun oldugu yer de gece kuytu da kalıyor. Alt geçitten geçmem ve 20 dk yürümem gerekiyor. Oturup dakkalarca düşündüm nasıl yapsam diye. Sonradan ne hale düştügümüz dank etti kafama. 14 yaşında ki erkek kardeşim bile çalışma izni olmayan Azeri bir yabancının tecavüzüne uğrayacaktı. Gecenin bir yarısı bekçilik yaptıgı kulubeye çekmiş kapıyı kitlemiş o.. çocuğu ve o an biz aramasaydık kimbilir neler olurdu. Güvenim sıfır ve bu ülkeye gram inancım yok. Herşeyiyle leş. Para biriktiriylrum asla durmam burada.
Akşam yürüyüşlerini çok seviyorum, dün ve bugün çıkamadım mesela, Abartı değil, Bu bir yaygara değil, Ece Üner'in de dediği gibi Türkiye Koskaca bir kadın mezarlığı.. Beni de çok etkiledi bu kızın ölümü, Bazen, hatta çokca "sıra bana da gelecek mi"? Sorusunu sormadan edemiyorum...
"Ben zaten bu hayatı şans eseri yaşıyorum, ölürsek de kime kalmış" Şaka bir yana, ben kendimi çok özgür ve harika hissediyorum. Yalnızlık gibisi yok. Bir de yağmur yağıyorsa tadından yenmez.
Korka korka geziyoruz, kadınlar çoğunlukta olarak sadece kadınlar değil bence kimse güvende değil. Sonu nereye gider bilemiyorum. Ama bu durum artık psikolojik olarak inanılmaz bir baskınoluşturuyor hepimizde
Kadınlar olarak hiç bir zaman #Güvendedeğiliz ki. Artık alıştık bu korkuyla, korkularla yaşamaya. Sevgili genç meslektaşıma rahmet ailesine de sabırlar diliyorum. Tek umudumuz adaletin gerçekten "adil" bir şekilde tecelli etmesi.
is cikisinda gunduz olmasina ragmen bir adam kandil simidi dagitiyordu. Seslendiginde bile korkmustum artik geldigimiz raddeye bak :/ Cok uzucu .2 gundur dunya nin haline uzuluyorum
arkamda ses duyarsam dönüp bakıyorum kim diye gündüz bile olsa bizi korkuyla yaşayan, evden çıkmaya korkan bir cinsiyet haline getirdiler ne polise ne adalete güvenmiyoruz
Çok kötü bu yaşananlar. Gerçekten kadın düşmanları, kanka, hanzolar, maçoşar bitti, bi sosyo-psikopat katil eksikti ülkede. Ne suçu vardı gencecik başarılı bir hayatın?
Aşırı gergin hissediyorum. Anksiyetem tavan yapıyor. Her taraftan bir el sanki beynime uzanıyormuş gibi hissediyorum. Senaryolar üretiyorum kafamda olumsuz anlamda. Şu an ölsem ne olur acaba? diyorum sonra sanki son anlarımmış gibi etrafıma bakıyorum ve sonra zile basıp hızla ayakkabılarımı çıkarıp bir "oh" çekiyorum.
Gerçekten bıktım. Saat 8 den sonra dışarı çıkamaz olduk. Bundan öncekilerden cesaret alıp binlerce şey yaptılar. Tepkilere göre adalet sağlanıyor. Allah hepsinin cezasını versin
Bugun dısarı cıktığımda ya arkamdan biri gelip beni oldurse dusuncesi geldi bu olaydan asırı etkilendim insanlık nereye gidiyor kestiremiyorum ve bu cagda yasamaktan nefret ediyorum
Artık gerçekten ciddi anlamda biseyler yapılması gerekiyor bu konuda yakında değil sokağa çıkmak kadinalr için nefes almak imkansız hale geliyor rast gele bir yere çiçek atsak kadın mezarına denk gelicek üzerine bastığımız toprak kadın mezarlığı komple
Yine türk milleti şaşırtmadı demek ki her şey mini etek, dekolt giymesinde açık giyinmesinde değilmiş? insanın içinde öldurmek , katillikvarsa ki onlara insan demeye bin şahit ister.. yapıyor
Bu gün tek yürüdüğümde aklıma bu kızın ölüm haberi geldi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yanimdan araba gecince uzaklasiyorum, yanimdan biri geçince tedirginlesiyorum, biri bana yol sorunca bile "acaba ne olacak?" Diyorum. Zaten anksiyete bozuklugu var iyice pekişiyor. Yeter artik!
Bana yaklaşanın vay haline ağzına s.. çarjm hayatını mahvederim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bunun cinsiyetle ilgisi yok ki kadin erkek çocuk yaslı herkes bu tip tehlikelerle karşılasabiliyor. Allah herkesi bütün insanları kötülüklerden korusun
Kim vurduya gidicem diye korkuyorum o kadar boş beleş insan var ki etrafta. Beni değil herhangi birini bile bu durumda görmek istemiyorum. maalesef zihniyetler bomboş.