Evliliği kötü giden, sorun yaşayan kişi hemen bir başkasına mi sarılmalı? Yoksa bir çözüm yolu mu aramalı?

Evliliği kötü giden, sorun yaşayan kişi hemen bir başkasına mi sarılmalı? Yoksa bir çözüm yolu mu aramalı?
Çözemiyor isen boşan gitsin ne diye başkasına gidersin ki🤔 acaba aynısını karşı taraf yapsa boşanmadan başkaları ile olsa ne der bu kişiler...
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Evliliği kötü giden, sorun yaşayan kişi hemen bir başkasına mi sarılmalı? Yoksa bir çözüm yolu mu aramalı?
Evliliği kötü giden, sorun yaşayan kişi hemen bir başkasına mi sarılmalı? Yoksa bir çözüm yolu mu aramalı?
Cevapla