Arkadaşımdan paramı istemeye utanıyorum, hesapları bana kitliyor. Ne söylesem?

İkidir yemek parasını ödüyorum siparis edince sonra veririm diyor vermiyor ilk verdigini zaten unuttu şimdi tekrar sipariş verdik onu da sonra veririm diyor
Arkadaşımdan paramı istemeye utanıyorum, hesapları bana kitliyor. Ne söylesem?
Cevapla