Arkadaşım bana fal baktırmak istiyor parasını veririm diyor para istesem ayıp olur mu?

Gençlik dönemlerim de fal bakardım bu arkadaşıma da bakmıştım arkadaşım mesaj atmış cok güzel bakiyordun lütfen yine bak parası neyse veririm falan dedi uzun zamandir bakmiyorum Şu an işsizim de paraya da ihtiyacım var aslında ama arkadaşım diye de istemek ayıp geliyor sizce para istemeli miyim ne yapmalıyım
Arkadaşım bana fal baktırmak istiyor parasını veririm diyor para istesem ayıp olur mu?
Cevapla