Arkadaşım durumum olduğu halde paramı sömürüyor?

Beyler bayanlar lise sonum çok yakın bir arkadaşımla bir yere gidiyoruz sürekli ya kanka param evde kalmış falan diyerek benden alıyor parayı. Ara sıra playstation kafeye gidiyoruz orda bile hesabı bana ödettiriyor. Üstelik tam 7 senelik arkadaşım. Bu sene bir sürü yeni yakın arkadaşlar edindi onların yanında falan beni kötülüyor, işte sevgilisi bile yok bunun falan diyor. Ama bir yere gittiğimizde sanki en çok beni seviyormuş gibi davranıyor. Bana koyan asıl şey ise parayı ödemek değil. Okulda başka dışarda başka davranması. Eskiden en iyi arkadaşı bendim, ama okulda beni satıyor. bir yere gittiğimizde ise çok iyi davranıyor. Beni kullanıyor gibime geliyor. Karantina zamanlarında söz yapmayacağım bir daha falan dedi özür diledi güvenmeye başladım ister istemez, sizce güvenmeli miyim?
Arkadaşım durumum olduğu halde paramı sömürüyor?
Cevapla