Eşim annemle konuşmak istemiyor. Sizce ne yapmam lazım?

2 aylık evliyim. Eşim bana ve aileme karşı çok ilgisiz davranıyor. Hep kendi ailesini düşünüyor onlarla konuşurken nasılda konuşuyor. Ama benim aileme gelince milletin yüzünde bakmıyor konuşmuyor. Yani salonda otururken yanıma gelmiyor, yatak odasına gidiyor. Annemde 3 gün önce kızmadan uyardı oğlum böyle evlilik olmaz dedi. Eşine hiç bir ilgin yok yani bu nasıl bir evlilik dedi. Sonra biz başka odaya geçtik, annenin yanında beni kayırmadın sessiz kaldın diyor. Beni suçlu etti. Yani ben annemi haklı görüyorum. Yeminle bi ilgi, alaka, hoş söz hiç bir şey yok. Eşim annemle ondan beri konuşmuyor, kadın yaşını almış bi insan ona kahvaltı yemek hazırlıyor hala. Gelipte yemedi yapmadı kahvaltıyı. Benim zorumla bi akşam yemeğine zor oturdu. Bana ayrı hazırla diyor, görmek istemiyorum diyor. İnsan büyüklerine sırtını döner mi ya? Anlamıyorum gerçekten!
Eşim annemle konuşmak istemiyor. Sizce ne yapmam lazım?
Cevapla