Eşim doğumdan sonra benden utanmaya başladı. Sebebi nedir sizce?

2 Yıldır evliyim. Evlendiğimizde ben 26 eşim 24 yaşımızdaydık.
Geçen ayda kızımız doğdu.
Benim anlamadığım şey şu eşim kızımıza süt verirken benden çok utanıyor.
İşin garip kısmıysa evliliğimizin ilk haftaları hariç benden utanmaması yani yanımda giyinir hatta hamileyken temizliğini ben yapıyordum ama işte…
Kısacası ona ne oldu böyle? Yani neden birden benden utanmaya başlamış olabilir?
Dediğim gibi hamilelikte tüylerini bile utanmadan (ilk yaptığımda hariç) bana aldırırken şimdi onu görmem onun için sorun oluyor.
Giyinirken bakma diyip duruyor?
Açıkçası ben onu çok seviyorum o da beni ama nedense böyle yapıyor.
Hormonsal mı anlamadım ki
Bunun nedenini kendi eşinden bilen erkekler veya yaşayan kadınlar ya da tahmin edebilen kadın/erkek insanlar cevap yazabilir mi?
Eşim doğumdan sonra benden utanmaya başladı. Sebebi nedir sizce?
Cevapla