Yeni doğum yaptım eşim bana neden böyle davranıypr sizce?

10 günlük lobusayım eşim gelgitli nasıl desem bugün mesela bana aılesının önünde küfürler etti sayısız sonra normale döndü bıkac gün önce de yine ısıgı kapatmama sınırlendı hakret edıp kalem fırlattı gece kız duruyorken evi silip sğpüreyim dedim kendi dedı ev pis diye halbukı süpürge tutarken kırıcam şımdı onu falan her lafında hakret yanı arada duzelıyor sonra aynı annesı de aynı sekılde bana hakaret edıyor geceleri bıDe yatıyor çocuğu beslyemedıgımı ınatcı olduğumu sonra çocuğuyla tartısınca olayları benım çıkardığımı yalancı olduğumu söylüyor çok bunalmıs durumdayım 20 yasındayım ve bunlar çok agır gelıyor bana normal mı sizce yasadıklarım bunlar yüzünden ıstahım yok zorla bıkac parça yıyorum mıdem bulana bulana üzüntü mıdeme vuruyor benım çünkü
Yeni doğum yaptım eşim bana neden böyle davranıypr sizce?
Cevapla