Önceden incecik beli olan hic yagı biriydim dogumdan sonra resimdeki gıbı oldum ve benı artık begenmedıgını soyledi cok uzuldum o kadar da kotu duruyor mu sizce ama nolur durust olun teselli vermek ıcın yalan konusmayın..
Doğumdan sonra eşim beni beğenmediğini söyledi. Kötü mü duruyor?
ay askım hicbir seyin yok dogum yapmana ragmen tas gibisin seni bu hallere soktuysa git bi agzına sıc onun konusmasına izin verme uzuluyorsan senin de sınırların olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Yaşına gote ama baya iyi bide doğumdan sonra harika ciddiyim canım 😍🌹
Yaş kaç?
30
Baya iyimiş ama 😍
Gerçekten dürüst konuşuyorum hiç hamilelik geçirmişsin derim ben bu fotoya çok iyi vücudun
Bel kalın oldu yanlar cıktı
Bence gayet iyisin bu konuda sana yardımcı olabilirim istersen nasıl yardım istersen
bu doğurmuş halin mi? baya 18lik kız vücudu bu
Evet dogum yaptım
eşin kafasız
Neden
belin fazlasıyla iyi
İnce degilki
eşin hasta ve seni de hasta etmek istiyor...
Çüş bi senin fıstık gibi fiziğe bak bide benim göbüşe bak👀 Allah'ım bu erkekler neden böyle ya?
Hani senin göbiş nerede 😂
Eşin beğenmez ise beğenen bulunur hayatım sıkma canını eşin kadından anlamıyor baksana bi şu fiziğe hiç çocuk doğurmuş Kadınfizipi gibi mi bal bal
Çok saçma konulara takılıyor eşin bir an önce bu huylarından vazgeçsin
Göze batacak bir şey olduğunu söylemem söz konusu değil
Kocanın seni ne kadar sevdiğini bi kez daha sorgula
ay askım hicbir seyin yok dogum yapmana ragmen tas gibisin seni bu hallere soktuysa git bi agzına sıc onun konusmasına izin verme uzuluyorsan senin de sınırların olsun
İncecik bel ya daha ne olsun
Kalın diyor bide yanlar varmıs
Doğum yaptığın için illaki vücudunda değişiklik olur
Doğum yapmış karın nerde? Benden daha fit bu karı.
maalesef bel kalın oldu yanlar cıktı
Dalga geçiyosun heralde bu insan doğum yapmamış
Valla yaptım
Saka sorusu sanirim trol seniii
Ne trolu ya
Ne var kizim bu bel de incecik iste
Eşim oyle demiyor işte
Heee standartlar yuksek demek
Hiçte doğum yapmış bir göbeğe benzemiyor bu
Yaptım dogum
Doğumu yapalı ne kadar süre oldu
10 ay
Bence gayet hızlı ve baya toparlamışsın bana göre fiziğin gayet güzel ve dokunulması mutlu eder
Zamanla daha toparlar mı
Evde bi kaç spor hareketi ile daha da çabuk toparlar ama eşinin ilgisini kaybetme sebebi bence belinden kaynaklı değil
doğum yapmış göbek bu mu?
Evet
incecik. deformasyon göremedim.
Bel kalın oldu yanlar cıktı
dalga mı geçiyorsun bu belin neresi kalın?
Esim oyle demiyor işte
eşini tedavi etmek gerek :)
Eşinize cok şey söylerdim de terbiyem elvermiyor. harikasiniz
Dalga geçip durmayın. Yeter artık sizdeki şu Egoyu tatmin etmek. Senin beynin kötü bence, bedenin değil
Biraz kilo almaya çalışabilirsin
Kötü dediği neymiş merak ettim
Tam benlik vucut adam hasta falandır
Taş gibi hatunsun belasını mı arıyor
Bilmem ne yaparken iyi ama
Gayet güzelsin.
Neresini beğenmemiş bunun cillop cillop
Bel kaln yanlar cıktı
Bence iyi a sen yinede kocişini dinle )))
Zayıf gibisin bence
Kılo yok ama belın kalın oldu yanların cıktı dıyor
Olabilir, çocuk yapmasın o zaman
Alay ediyor
Resim! Senin mi?
Evet
Daha ne olsun süper ötesi.
Degil işte
Nesi değil? Esinde sorun var.
Bel kalın oldu yanlar cıktı
Buna da kalın diyorsanız🙄
haklı adam. hale bak🤷♂️
Bence iyisin hacı 🤪
Gidern var
Çatlak yok doğum yapmamış bir vücut
yaşın kaç
30
iyisin
Bence gayet iyiiiii. Bol bol bakasım geldi 😅
Bence normal
Neden
Ben beğendim
Hala iyisin be abla
Ayıp etmiş.
Üzücü
Çok tatlısın
Bel kalın yanlar cıktı
Çok belli olmuyor bu pozda
Hiç öyle durmuyor
Genişledi mi
Naber
Fake değilse iyisin
Kotu deyil abartmis
Kötü değil iyi hatta
Daha ne istiyo taş gibi vücut
Bel kalın olmus yaglar cıkmıs
Hala darsa sorun yok bence