3 hafta önce doğum yaptım, eşim beni beğenmediğini söylüyor. Ne yapmalıyım?

Daha lohusayim. 3 hafta önce doğum yaptım. Esim bana iyice saldın kendini şu haline bak diyip duruyor. Çok üzülüyorum. Biraz kilo aldım. Yani Şu an 63 kiloyum. Bebekten dolayı kendime pek vakit ayıramıyorum. Yoksa bakımsız biri değilim. Dün de aynı şeyleri söyledi. İşten geldi sarılacaktim hafif itti. Gerek yok dedi. Bu söylemlerinden ve davranislarindan dolayı ister istemez üzülüyorum ağlıyorum. Sütüm ilk zamanlar fazla fazla gelirken şimdi yetmiyor arada mama veriyorum. Hep üzüntüden böyle oldu. Esim çok kırıcı çünkü. Dün artık sinirlendim niye böyle yapıyorsun yeni doğum yaptım normal bunlar felan dedim. Bana sen kadın misin diye bağırdı. Dünden beri ağlıyorum çok kötüyüm 😔
Güncellemeler
1 yıl
Dün yine kavga ettik ve açık açık benden ilgi sevgi bekleme soğudum artık dedi. Beni baska kadınlarla kıyasladi bir onlara bak bir sana diye. Kendimi o kadar kötü hissettim ki. orada bebeğimi emziriyorum bana o an bunları dedi işte. Moralim çok bozuk. Önceden ettiği iltifatlar, doğum yaptiktan sonra yok oldu. Ne yapicam bilmiyorum. Boşluğa düştüm çıkamıyorum...
Güncellemeler
1 yıl
Süt artırıcı olarak önerdiğiniz bisey var mi? Özellikle anne olan varsa ya da bu konuda bilgisi olan. Sütüm azaldı, gelmiyor fazla. mama vermek zorunda kalıyorum çoğunlukla. Ne yapsam fazlalasir😔😢
3 hafta önce doğum yaptım, eşim beni beğenmediğini söylüyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla