AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
okurken sinirlerim tepeme çıktı nereden buluyorsunuz böyle adamları ya
Afedersin ama eşin tamam. Eşinin aptallığı o anne olan her kadın güzeldir.
Abla o adamın neslini devam ettirdiğine üzüldüm ayrıl defolsun o ya
Desene ona bir tane de sen doğur birde seni görelim paşam diye..
Daha da ustune dusmesi gereken zamanda. Tuaf
Cahil eşine söyle daha yeni doğum yapmış bir kadınsın jet hızıyla kilo verip kendini toparlayamazsın
sen o kocanı ama göbeği ile seviyorsun nasıl olacak
Eğer bu soru troll değil eşinin insan olmaya ihtiyacı var
Bacim yaş kaç? Canim ya daha yeni dogum yapmis kadina gül gibi bakilir mal herif yüz verme bebegine ve kendine dikkat et.
Sen onun çocuğunu doğur çocuğuna evine bak bide böyle söz işit.
Ya o senin karın kusur gibi görünen o güzelliği sevmelisin ya öküz öyle söylenir mi karını incitiyorsun bazıları hiç bir şey haketmiyor gerçekten
Eşin tam bir güzel kardeşim ablacım. Yaptığı şerefsizlik, erkekliğe sığar mı ulan bu. Ağız dolusu küfür etmek istiyorum. Saygısız patavatsız adi herif.
Haklısın ne diyeyim ki😞
Yazil cidden çok üzücü ya erkeklerin adam olup olmadiğini evlilikte en çok bu zamanda görüyorsun işte..
görücü usulü mü evlendiniz
Benim eşimde öyleydi şu an boşuyorum çekemem onun o hallerini üstüne üstlük ben bebeğimi kaybetmeme rağmen yanımda olmayıp bu halde davrandı
Bunların trol olduğunu şaka olduğunu söyle.. değilse boğasım geldi onu çok fena
Keşke şaka olsaydı. Yoruldum artık yani
Bu nasıl hayvanlıktır K bakma eşin ama bu sözlerine hareketlerine az Bİle
Çok şey söylenirdi de işte açık açık giydiremiyoruz
Haklısın gercekten
Konuşmak anlatmak içini rahatlatacaksa konuşabiliriz
Destek olmak isterim
Eşiniz büyük ayıp etmiş mümkünse babanızın evine dönün derim. Mümkün değilse ayaklarınızın üzerinde durabildiğiniz vakte kadar sabredin sonra ayrılın.
Bu cocuk agac kovugundan cikmadi deseydin. Ma. L mi bu. Ki kilonda gayet az
Adam tam bir öküz müş sen üzülme senin bir suçun yok sorun sende değil onda şu anda ençok şefkat ihtiyacın var bebeğin için dik dur Annesine söyle
böyle bi öküze beğenmiyorsan kapı orada demek lazım, ailende destek çıkıyorsa ver mahkemeye al tazminatını ve nafakanı keyfine bak o da ne tamam yesin
Geçici şeyler bunlar ama altadatma ihtimali çok yüksek dikkat et
Ne bekliyomus bikini giyip. podyumda yurumeni mi dogum yaptim ben ger i zekali desene.
Canım ya kıyamam sana. Ah be ben onun yerinde olacaktım ki. Onu baba yapmışsın daha çok değer vermeli sana. Ahh be bende baba olmak bi kadının bana kocacığim demesini çok istiyorum.
hadi ordan et suç senin değil doğum yapan her kadın biraz çöker bunun için kendini üzme sakın eşini döv haklısın sen
Bence asıl senden koca olmaz deyip küfür et ve boşan abla. O düşüncesiz adamla vakit geçirmeye dahi değmez.
eşin tamam abla özellikle şu durumda hassas davranmalı kendine baksin o önce
tebrikler sağlıklı analı olsun mal o dikkate alma
Eşinin ya çocuk isterken iyimi bir insan böyle rencide edilmez ben senin adına çok üzüldüm tabiki kilo alacaksın bu insanın doğasında olan bir şey o embesile ciddi ciddi konuş bence
Abla eşini bi bana göndersene sen ben bi haddini sorayım😇😇🙏🏻🙏🏻
Eşinin düşüncesiz ve olgunlaşamayan biri olduğu bariz mutlu olmadığın yerde durma ablam
Yeni doğum yapan kadınların standart yaşadığı sıkıntı
delinin zoruna bak sinnir olduğum tipler ya
Abla adres ver dövelim :)
Dövsende sövsende değişen bisey olmayacak..
Valla çok üzüldüm ya sabret illaki o şer*fsiz farkına varacaktır
Eşyalarımı toplayıp gitmeyi düşünüyorum. Artık burada kalmanın anlamı yok maalesef..
Bencede abla çocğupuda bok görsün o göstertme
Zaten çocuklada ilgilendigi yok ki doğru düzgünce. Tek başıma büyütüyorum gibi bisey
Ailen ne diyor
Ailemle aynı şehirde değiliz. Onlarla henüz konusmadim. Öylesine yanınıza geliyorum diyip çıkarım. Gidince de soylerim iste. Telefonda söylemek istemiyorum
En iyisi gereği yok insanın yanında
Hani iyi gunde ve kotu gundeydi..
Değilmiş demek ki😔
Ben hep yorum yaptıgımda lınclenıyorum.. Bırı bırıbın kasına gozune dıgerıde dıgerının boyuna kasına baktıgı muddetce ınsanlıgını kesfetemeyeceksınız
Mide bulandırıcı biriymiş ya
Hadi yallah de
Neden ki kilo mumalduniz
Nasıl sovsem diye düşündüm de haketmiyor
Benim bile kalbim kırıldı
Kaç yaşındasın
Seni baba yaptım bumu mükafatı deseydin
Aldatmaalr hamilelik donemi ve cocuktan sonra baslıyor
Ne kadar mal insan var ya
Çok arıyor musunuz bu ayıları acaba 🤔
yanlış adamdan çocuk yapmışsın
ayrıl o halde
Ayrılacagim daha kalmanın bir anlamı yok burada
Yaş kaçtı
26
daha gençsin
Her halinle sevecek birini bulursub
Teşekkür ederim
Aslında gerçekten halimde de bisey yok. Sadece şu an fazlaca bebeğe vakit ayırıyorum mecburen. Yoksa çok fazla kilom bile yok :(
seninki Annelik işte
cennetin kapısı
Haklısın..
destek almak ister misin
eşin deccal olabilir mi
O cahili çok aradın mi evlenmek için
maalesef erkekler
Maalesef..
Senin için üzüldüm
Rabbim kimseyi eşiyle sınamasın
Aminn
Dua ve sabır Rabbim en güzel kapıyı acacaktır sana böyle insanla evli kalmak zordur Rabbim yardımcın olsun
Gerçekten mi
Maalesef ki gerçek
Senin gibi birinin kıymetini bilmedi ha
😔😔
Dertleşmek ister misin biraz
Suratına tükür
Demesi bizim için kolay kafana takmamalısın
Konuşup derdini dinlemek istiyorum
Boşa gitsin..
Ya yalan atmayın trolunbde böylesi olmaz
Bu kadarı da olmaz ama yani abla
Allah yardımcın olsun bu kocayla işin zor
Sen kilo almışsın eşin de vermiş ama karakterinden
Aranızda birşeyler oldumu hiç peki
Ciddi misin
Cilve yap
Neee gerçekten mi
Sen ne dedin
İnsanın inanasi bile gelmiyor dimi..
Çok kötü ya inş öyle olmam ben
😟😟😟
Nasıl tanıştın ki
Okulda tanıştık. Kendisi tanışmak istemişti. Kabul etmiştim. Sonra ilerlemişti iliskimiz
Severek evlenmişsin Bi de çok acı ya 😟 yarın çocuğunun yanında öyle davranırsa çok yazık eder
Eşyalarımı toplayıp gitmeyi düşünüyorum zaten. Daha fazla olmuyor. burada, yanında kalamam artık. Zaten istemiyorda beni
Gitmeden önce ailenle konuş bence durumu anlasınlar belki eşinle konuşurlar
Yok ya konuşsalarda bisey değişmez. Çok ağır konuştu benimle. Sadece bu anlattiklarimda değil. Bi ton küfür etti. Ben hıçkıra hıçkıra aglayarak bebegimi emzirdim ama hala üstüme geldi. Ağlamak istemiyorum ama hem lohusa psikolojisi hem üstüne bunlar olunca mahvoldum artık.
Zaten ailem farklı şehirde. Yanınıza geliyorum diye giderim gidince de anlatırım
Niye çok ağır konuştu ki, Ailen nasıl peki anlayışlı mı
Bilmiyorum beni begenmiyormus, bu evde görmek istemiyormuş görüntü kirliliği yapıyormuşum falan😔
Ailem ne der bilmiyorum
Çok kötü ya 😟 😟 😟 🥺 🥺
Yani bilmiyorum ne yapmış olabilirim ki bu kadar. Yeni doğum yapmis bebeğine bakan bir anne var sadece karsisinda. Bir zararımda yok kimseye. Mesela bebegi emziriyorum git karşımdan mide bulandırıcı diyor. Aynı odada bile durmuyoruz aynı yatakta bile yatmıyoruz. Oturma odasına bebekle bana oda yaptım orada kalkıyorum ve ordan da çıktığım yok dogru düzgünce
Çok kötü ya 😟 arada dertleşmek istersen takipleşelim istersen🥺
Kendi halinde birisin Bi de zararın yokk
Gizliden cikarsaniz yazabilirim
tamam çıktım
Sildiniz mi beniiiii
Yazik ya öyle denir mi hiç boş ver tatlim sen
Kesin abaza kocan