13 yıllık evden çıkmama engel olan hastalığım bitti. Şimdi napıyoruz?

Çok uzun yıllar sosyal hayattan mahrum kaldığım için hastalığım geçince biraz sudan çıkmış balığa döndüm. Tam olarak nereye gidilir napılır bilmiyorum. Parka çıkıyorum ara sıra restoran tarzı yerlere gidiyorum ama bir amaç için değil şu an öyle ortada boşluktayım. Hayatın aşamalı olarak deneyimlenmesi süreçlerinden mahrum kaldığım için ne yapacağımı tam bilemiyorum. Hastalık sürecimin çok uzun sürmesinden dolayı arkadaşımda yok. Tek başıma hayata nasıl entegre olabilirim?
13 yıllık evden çıkmama engel olan hastalığım bitti. Şimdi napıyoruz?
Cevapla