Hastalıktan dolayı artık dayanamıyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?

İbs hastasıyım diğer isimleri huzursuz bağırsak sendromu veya mutsuz bağırarak sendromu çay içince veya azıcık gorfet yesem ishal oluyorum bazen ağrıdan yatakdan kalkamıyorum 11 inci sınıftayım maalesef psikolojik hastalıklardan dolayı 1 sene kaldım sonucu olarak bu çıktı bazen kendimi öldürmek istiyorum zaten 1 kez sınıfta kalmışım yaz tatilinde güzelce çalışmaya başlamıştım ilk defa bu kadar ilerlemiştim kesinlikle bundan sonra başaracağım diyorumdum sonra hastalık iyice ilerledi ve evde küçük kardeşim olduğu için ders çalışamaz hale geldim hastalık dan dolayı kütüphane ye de gidemedim 10 larca kez hastaneye gittim ilaçlar aldım hiç bir şekilde sonuç alamadım ailem eğitim mim konusunda hiç destek olmuyor babama benim hayalim var bunu gerçekleştirmek her şeye yapmaya hazırım diyorum bana biraz destek ol diyorum bir test kitabı aldım diye yemedigim laf kalmıyor veya sindirme iyi gelen kefiri alınca da aynı tepkiyi yiyorum evde sürekli küçük kardeşim e bakmaktan evi temİzlekmekten kendime vakit ayıramıyorum azıcık vaktim olsa da saatlerce tuvalet geçiriyorum vakit kalmıyor ve ve bu hastalık aşırı fazla yorgun ve mutsuz yapıyor çünkü mutluluk hormonu bağırsaklarda salgılanıyor bu hastalığı hafife alan babam yüzünden sürekli kavga ediyoruz küçüklükten belli kendimi değersiz işe yaramaz aptal olarak görüldüğüm ve destek alamadığım için ilk okulda bile teşekkür bile alamadım öğretmenim bana canım olduğumu ve en küçük hata da vurmasından ve arkadaşlarım beni sürekli aşağılamasından dolayı olsa gerek bunlara rağmen tam başarmak üzereyken bu hastalık çıkması beni bitirdi diyebilirim artık pek umudum da kalmadı artık bilemiyorum derdimi anlatayım dedim vaktinizi aldıysam özür dilerim
Hastalıktan dolayı artık dayanamıyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla