10 Yıldır Kendimi hayattan soyutluyorum eve kapatıyorum nasıl kapatmıyayım?

Kendimi her anlamda yetersiz buluyorum ve diğer insanlar gibi sosyal hayatım hiç olmadı 1 arkadaşım bile yok , gezmekde sosyal çevre yapmakda zorlanıyorum aklıma hiç bir mutlu olabileceğimi düşündüğüm aktivite hobi gelmiyor üstelik uygulamasında bile bunları zorluk yabancılık güçlük çekiyorum.. hiç bir zaman sosyal bir insan olacağımı sanmıyorum sevgilim olması bile ilk defa bir mucize olur özgüvenim yok evet sosyofobim var.. ben nasıl sizler gibi olacağım hani yani kendimi değiştirmeye de korkuyorum sanki dünyaya daha yeni geliyorum gibi her şey o kadar yeni yeni ki gözüme..

10 Yıldır Kendimi hayattan soyutluyorum eve kapatıyorum nasıl kapatmıyayım?
Cevapla