Kendimi Eve Kapattım Psikolojik Olarak Çok Kötüyüm Ne Yapmalıyım?

Liseyi bitirdikten sonra üniversite sınavlarına girmedim 20 yaşındayım psikolojik olarak çok kötüyüm hiç arkadaşım yok sürekli evdeyim bilgisayarla playstationla vakit geçiriyorum asosyalim özgüvenim düşük sosyal fobiğim antidepresan kullanıyorum benim bu halim ne olucak? 😭
Kendimi Eve Kapattım Psikolojik Olarak Çok Kötüyüm Ne Yapmalıyım?
Cevapla