Eşim aylardır eve gelmiyor, ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar 2 yılık evliyim ben ağrıda oturuyorum eşim iş için İstanbula gidiyor kaçak turist gezdiriyor bu durumdan hiç memnunu değilim belki evine gelir diye çocuk yaptım ama gelmedi yine 1 ay eve geliyor 6 7 ay boyunca orada kalıyor kendimi çok kötü hissediyorum çünkü beni hiç mutlu etmiyor hep kavga ediyoruz sürekli küfür ediyor hakaret ediyor kullanılmış gibi hissediyorum kendimi
Eşim aylardır eve gelmiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla