Eşim ayrı eve çıkmıyor, ne yapmalıyım?

Yıl olmuş 2025, ben kaynanamla beraber yaşıyorum. Kaynanam iyi birisi, onunla anne kız gibi anlaşıyoruz, bana kızım diye hitap ediyor ama yine de kendi evim gibi rahat edemiyorum. Eşimin köyünde bir gelenek varmış, oraya gelin gidenler, oranın yöresel kıyafetlerini giyiyormuş. Kaynanam, beni her sabah zorla giydiriyor, bu durumdan artık sıkıldığımı söyledim ama eşim de o da "bizim geleneklerimiz" böyle diyip beni zorla giydirmeye devam ediyorlar. Kaynanam köyde yaşadığı için inek bakıyor, ben de kahvaltı hazırlamak için her sabah erken kalkmak zorunda kalıyorum. Eşimin arabası var, hafta içleri şehirdeki işine gidip geliyor. Eşimin babası vefat etmiş, bir tane ablası ve 2 tane kardeşi var, onlar da gurbete çıkmışlar. Evlenmeden önce "Ben annemle beraber yalnız yaşıyorum, evde sadece ben ve annem varız, şu anda maddi durumum iyi değil, şimdilik annemle beraber yaşayalım ama maddi durumum düzelince arsamızın üstüne ev yaptırırım, köyde yaşamaya devam ederiz, anneme yakın oluruz ama ayrı eve çıkarız" diye söz verdi. Evlendikten 2 yıl kadar sonra KPSS'ye girip bir devlet kurumuna kadrolu olarak atandı, şu anda iyi bir maaşı var ama ona rağmen hâlâ ayrı ev yaptırmıyor. "Kışın hava soğuk, yaptıramam, ilkbaharda ekin ekme zamanı, yazın hava sıcak oluyor, sonbaharda işlerim oluyor" diye sürekli bahane uyduruyor. Bu durumda ne yapmalıyım?

Eşim ayrı eve çıkmıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla