Sevdiğim çocuk aldatılmış ve ben bu duruma çok seviniyorum. Normal bir tepki mi bu?

20 dk önce arkadaşımdan öğrendim bunu.
Platonik olduğum kişi, sevgilisinin...

"Uygunsuz konuşmalarını ve her iki tarafın birbirine attığı açık saçık fotograflarını" yakalamış.

istemsiz olarak seviniyorum bu duruma çünkü ayrılmışlar.

Sevinmem normal mi, herkeste böyle midir?

Genelde nasıl bir tepki verir platonik aşık olan insan böyle bir duruma?
Sevdiğim çocuk aldatılmış ve ben bu duruma çok seviniyorum. Normal bir tepki mi bu?
Cevapla