Kendimi çok yalnız hissediyorum evliligimde hiç mutlu değilim 10 yilli evli bir 7 yaşında kız babası olarak ne yapmaliyim?

Yaklaşık 40 yaşlarda 10 yıllık bir evliliğm var ve kızım doğduğundan beri sorunlar yaşıyorum ailem için onların mutluluğu için herşeyi yapmaya çalışıyorum tatil planlaması gezme yeme kılık kıyafet ne olursa elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. esimle çocuk doğduğundan beridir genelde yalnız yatıyorum çünkü istenmiyorum kızıyla yaymayı tercih ediyor bu beni çok etkiledi alıştım bu duruma kavgalarımiz en büyük nedeni ailem konusu ne ailemin yanına gitmek istiyor ne evime gelmesini istiyor adlarını bile duysa evde gerginlik başlatıyor ben onun ailesine karşı herhangi bir yanlış yapmadım giderim ararrim sorarım böyle olması gerekir diye düşünüyorum bu arada ailelerimiz başka şehirlerde onunkine yılda 4 kez gidersek benimkine gidilmez yani bu sene mecburiyetten benim ailemin yanına gitme durumu olurstu ve o andan itibaren evde gerginlik kavgalar başladı sidettli kavgalar geçenlerde yine ailemin yanına gitme durumu oluştu yine büyük kavga bana bıçak çekti ben de ona silah la karşılık vermek zorunda kaldım durum çok kötü ve bunlar hep kızımın gözünün önünde olan şeyler ve bu durum beni çok etkiledi çok mutsuzum yanlış evlilik yaptığım için bunca yıldır yaptıklarım için benim için ailemle 2ngun vakit geçiremiyecek ve bundenle kavga çıkaracak birisiyle yaşıyorum bosanmayi çok düşündüm ama bundan kızım büyük sorun yaşar diye vazgeçtim İstanbul'da kız çoğunu babasoz sahipsiz büyümesi bana cokzor geliyor çalışan bir kadın nekadar ilgilenebilir çocukla bana vermiyor ve gösterme konusunda da mahkeme ne derse o olur şeklinde tavrı var bende bu nedenle kızımın başına gelebilecek kötü bir durum olusmasin diye bu evliliği devam ettiriyorum sanırım 10 yıl daha devam edecek artık evde yalnız biriyim beni mutlu eden bir şey kalmadı sizce ne yapmalıyım yazacaklarım aslında çok daha fazlası var anlam veremedigim bir sürü sey
Kendimi çok yalnız hissediyorum evliligimde hiç mutlu değilim 10 yilli evli bir 7 yaşında kız babası olarak ne yapmaliyim?
Cevapla