Cadılar bayramı Türkiye'de kutlansaydı kimin kılığına girerdiniz?



Vikings - Lagertha olabilirdim fiziksel olarak benzeşiyoruz fazla uğraştırmaz hem de benim gibi savaşçı ruhlu bir kadın karakterimi yansıtır. 🌸

Ya da Yunan mitolojisinden Helen de olabilirim 🤔
Kedi kadın 😼
Teşekkürler.. 😊🥂
Rica ederim 🙂
Cadılar bayramı Türkiye'de de kutlanıyor, kolay kolay kaçırmam... En meşhur kostümüm cellattır...
Joker
Cevap
58Cevap
20 yıldır cadılar bayramını bizzat yaşıyoruz zaten.
Içimdeki sese kulak veriyorum, o yüzden Michael Myers olmak istiyorum... tüm pislikleri keserek ortadan kaldırırım
cadılar bayramı Türkiye'de kutlansa sanırım kadınlar sokağa makyaj yapmadan çıkarlardı
gerçek yüzlerini görürdük
Kutlanıyor zaten, isteğe bağlı. 2 senedir çevremde öyle bi parti olmadı ben de katılmadım, en son katıldığımda Roma mitolojisi tanrısı olmştum çünkü kolayıma gelmişti 😁
trakya da bocuk gecesi diye bir gece düzenleniyor tıpkı cadılar bayramı gibi
korkunç kostümler ve yüz makyajları ile gecenin bir yarısı dışarıda dolanıyorlar

Alice harikalar diyarındaki kupa kraliçesinin daha bu tarz olanı olmak isterdim :D
Eminim çok enteresan olaylar birbirini korkutmaya çalışır iken birbirlerini vuranlar kıranlar kostüm giyip soygun yapanlar neler neler 🤔
Caki
Ben uzaylı olurdum, ruhumdaki benliği dışarı yansıtırdım. Ya da ruh gibi gezip insanları korkuturdum ₪
Bize her gün cadılar bayramı
Bizim mallar ilgi çekmek için her boku yapardı bokunu çıkarırdı hatta ben kutlamazdım
Maske takmazdim kendim olarak yeterince korkunç bir insanım. 😔.
Aşukla maşuk kostümlü birsürü insan görürdük orası kesin
türkiyede birçok yerde parti var zaten kutlanılıyor ki :D
Yüze iskeletor makyajına kovboy kostümü ile giderdim
Joker kılığına girerdim illa ki Harley kılığına giren kızda olurdu :D
Herkes üç harfli olurdu ben birinci harf olurdum :D
Türkiyede kimsenin cadı maskotu olmasına gerek yok burada herkes cadı zaten
Balkabagi olurdum tatlisini yapar yerlerdi bizde böyle şanssızız 🥲
Kendi kılığıma sanırım benden iyi cadı ı olur erkek cadı
Elinde baltayla noel baba bekleyenler gibi cadı bekleyen ayılar olurdu :)
Ülkede kutlanıyor ama korkudan çıkamıyorum akıllılar bir şey yapar diye. Ama eğer çıksaydım nun yani rahibe gibi felan
İyiki kutlanılmıyor, bu sefer çocuk tecavüzleri falan hiç durdurulamazdı🥲
Herkes cadi zaten kizlar bilhassa kutlamaya gerek mi var yaşıyoruz zati
Türk kızlarının kılık değiştirmesine gerek yok. Çoğu cadı zaten. İçinde melekler çok ama çok az, onlar da benim gibi çulsuza denk gelmez zaten. Sanırım yalnız başıma öleceğim.
Cadılarbayramı Türkiye'de kutlanıyor zaten. Aynı zamanda doğum günüm. En son parti de White Walker olmuştum.
Tavsiye ederim bence güzel, aktivite sonucta. Ben 2 sene önce joker olmuştum 5 gün sonra cadilar bayrami ama iş çıkmazsa iyi.
Michael Myers kostümü giyerdim
Joker kılığına girerdim.
Bi de bu esikti zaten
nckimden belli benim:))
Profil resmim anlaşılıyordur diye düşünüyorum 🤣
Timur kostümü
Kanli olceek
Benden cadı olmaz o kesin
Kendim olurdum. Kostümsüz gelsemde farketmezler.
Einstein
çünkü çok zeki
Ben kimsenin kılığına girmeyeyim ya.
Joker ama vampirli :)
herhangi bir kostume ihtiyacim olmuyor genelde
Pembe gacısı oda az cadı değildi hani
Harley quinn olabilir
Kendi kılığına seni korkudan titreteceğime eminim
Ay bi o kalmıştı zaten 😂
güzel bulduğum bir şeyin kılığına girerdim.
Çanakkale de kutlanıyor zaten
Olduğum gibi giderdim 😄😄
Tabii ki Michael Myers.
Reisin.. :D
😀😀
dark knight'taki joker tasarımına dönüşürdüm
genelde filmlerden birileri oluyorum.
Kutlamam ki ben ne alaka
baba yaga
Baykemal olurdum
kesinlikle pennywise
fredi kabusu
kendim
Tiffany
Emily Erduvayn.
Joker
Kaptan Jack Sparrow
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?