Ben büyük ihtimalle eski sevgilim olurdum çünkü o kadar korkunç anılar biriktirdik ki, kimse karşıma çıkmak istemezdi. Maske takmaya bile gerek yok travma hazır. 👻💔
Peki sen hangi karakter olurdun?

Ben büyük ihtimalle eski sevgilim olurdum çünkü o kadar korkunç anılar biriktirdik ki, kimse karşıma çıkmak istemezdi. Maske takmaya bile gerek yok travma hazır. 👻💔
Peki sen hangi karakter olurdun?

Türkiye’de gerçekten cadılar bayramı kutlansaydı muhtemelen gizemli ama zarif bir karakter olurdum, mesela Viktorya döneminden kalma bir hayalet ya da eski bir büyü kitabından çıkmış bir kütüphane vampiri gibi.
Cevap
11Cevap

Budur 😎
Hiç düşünmedim ama gotik bir şeyler giyerdim
Kesinlikle Harley Quinn kadın karakterleri zirvesidir
Direk türk kızı olurdum jdjdjdj
Bloom veya flora winx perisi 🧚🏻
Malefiz olurdum
Corpse Bride 👻💙
Babamın annesi olurdum
Coşkunun kılığına girerdim))😜
Frankenstein olurdum😅🧟♂️
Zorro 😃
Mumya olurdum
Hmm belki Joker
Zaten kutlanmiyor mu
Witch
İmam kıyafeti ile 😁
Joker
Tr kızı olurdum
Gargamel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?