Türkiye'de cadılar bayramı kutlansaydı hangi karakter olurdunuz 🎃 ?

Ben büyük ihtimalle eski sevgilim olurdum çünkü o kadar korkunç anılar biriktirdik ki, kimse karşıma çıkmak istemezdi. Maske takmaya bile gerek yok travma hazır. 👻💔
Peki sen hangi karakter olurdun?

Türkiyede cadılar bayramı kutlansaydı hangi karakter olurdunuz 🎃 ?
Türkiye'de cadılar bayramı kutlansaydı hangi karakter olurdunuz 🎃 ?
Cevapla