Ben eşimin çalışmasını isterim çünkü kendi ayaklarının üzerinde oda durabilmeli. Sadece erkeğe bağlı yaşamaya başlayınca bağımlı hale geliyorlar ve hareket alanları kısıtlanıyor. Halbuki evlilik ve eş diyoruz. Eşit eşten gelirken onu bağımlı yapmak ekonomik olarak eşitsizlik değil midir?
Hayatımı Ekonomik Anlamda Refaha Erdirmeden Evlilik Vs Konuları Düşünemem. Çünkü Ardımda Günahsız Bir Kadını Sürüklemek İstemem. Akabinde Belki Çocuk Olması Durumunda Da İki Canı Da Yanmasına Merhametim Elvermez. O Halde Önce Ancak Bir Şeyleri Yoluna Koymam Gerek. Akabinde Ancak Evliliği Düşünürüm. Hah Gelelim Evlilikte İş İşine Eğer Ben Herşeyi Yoluna Koyupta Evlenmişsem Zaten Eşimin Çalışmasına Gerek Dahi Yok. Diyelim Ekonomik Olarak Zor Durumdayız O Halde Eşim Çalışmak İsterse Çalışır Ancak Ben Ona Çalış Diyemem Çünkü Hayatta Asla Tahammül Edemedim Zor Durumdayken Birinin Bana Yardım Etmesine Çünkü Kendimi Yetersiz Görürüm. Eğer Böyle Bir Fedakar Kadınla Birlikte Olursam Onu Asla Ama Asla Bırakmazdım.
eşim olacak insanın buna kendisi karar vermeli, kendi seçimi yapmalı dilerse çalışır dilerse çalışmaz bu konuda zorlamam, ama ekonomik özgürlüğünu almış bir kadının toplumda iş hayatınin olmasından yanayım.. tek başına da bir aile hayatınız olur ama iki elin sesi daha yüksektir.. özellikle şu Türkiye şartlarında yaşıyorsaniz hayat pahalılığından maalesef bu kaygılar oluyor
sokayım maddi sıkıntısına. insan, bundan dolayı mutsuz olacağı birisiyle evlenmemeli. yani maddi problemler sizi hemen sıkıntıya sokacaksa evlenmeyin mk. Ama yok... her boku sadece başkalarına nispet yapmak için, o skik egosu için yapanların, sadece proje olarak evlenenlerin dünyasında böyle.
Bana kalsa iki iş yapabilirim o sorun değil ( fransadan işleri çalışırken ara günleri veriyorlar) hem gunduz çalışabilirim hemde akşamleri çalışa bilirim ama
Eşim çalişmak isterse neden olmasin çalişabilir ama onun yumiyesini karışmam
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Anlamadım, yani kazandığı parayı eve harcamasını istemez misin?
evin tek oğluyum :D çarşur ettiğim paraları kenarı koysam verdiğim borçları da toplasam bmw m3 e biniyordum :D biraz da trafik cezası az gelirse bana eşime bol bol bakarım bu arada babamgil para bitince para gönderiyor :D
Valla duruma göre değişir erkek eğer fazlasıyla kazanıyorsa kadın isterse çalışsın isterse çocuklarıyla ilgilensin. Ama erkek tek başına geçindirmekte zorluk yaşıyorsa o zaman çalışması lazım diye düşünüyorum. Bu tamamen erkeğin kazancına bağlı :)
Aslında kadının da çalışması güzel olur evet ama kadın zaten ev işleri ile çok yoruluyor ben bide işe gidip iş yerinde yorulmasını istemem kadınımın rahat etmesi için daha iyi çalışmaya çalışırım
Sadece erkek çalışmalı diyenler hangi devirde kalmış acaba.. Kadın ve Erkek birlikte çalışmalı bence bu hem kadının ekonomik özgürlüğü hem de maddi rahatlık açısından önemli bir kriter
Zaten Gobal bir dünya'da yaşıyoruz. Burada tek kişinin maaşı ile büyük bir şehirde yaşamak öylesine olur. Bunun için aile birbirlerine maddi acıdan destek olduğu takdirde daha rahat yaşam standartları olur.
20yıllık evliliğimin 15 senesi eşim çalıştı. Bugün ne başardıysak birlikte yaptık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Mantıken ikimizinde çalışması daha rahat bir yaşam sürmemize olanak tanır. Fakat ile de çalışmasını istiyorum demem. Onun mutluluğu daha önemli benim için
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evde 2 çift ayakkabı varken her ay gidip 1 tane alıp 10 çift yaparsan sıkıntı :)